• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles is in orde en toch storingen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Donnerd
  • Startdatum Startdatum
D

Donnerd

Poeh... sinds begin Mei 2013 heb ik storingen op o.a. RTL4/RTL5.
Monteurs langs geweest... 1e plaatste splitter en 2e verving Horizon box.
Maar niets hielp terwijl volgens beide monteurs alles in orde is.
UPC net gebeld en nu afwachten tot een andere afdeling mij belt....
Ik wordt er wel knetter gek van.
 
is bij ons ook zo tot de laatste monteur melde dat mijn qualm van telefonie en internet niet oke is vrijdag komt een netwerk monteur het wijkpunt nakijken en maken
binnen bij mij is alles in orde
 
Heb vandaag telefoontje gehad en pas DINSDAG komt er een netwerkmonteur.
Gaat echt slecht met UPC.
Al anderhalve maand heb ik last van storingen.
 
Donnerd zei:
Gaat echt slecht met UPC.

En jij denkt dat alle monteurs bij UPC in dienst zijn? Als het erg druk is in een regio, kan er niet zo maar even een nieuw blik monteurs opengetrokken worden. Langere wachttijden dus.
 
Creative Solution zei:
En jij denkt dat alle monteurs bij UPC in dienst zijn? Als het erg druk is in een regio, kan er niet zo maar even een nieuw blik monteurs opengetrokken worden. Langere wachttijden dus.
Ik mag toch wel verwachten dat ik nu sneller geholpen wordt?
Ik zit nu in feite te dokken voor een decoder die storingen vertoont!
Heb al sinds begin Mei in feite niets aan digitale televisie.
 
En zo denkt iedereen die klachten heeft. Meer problemen, langere wachttijd.
 
Wees gerust, ik moet tot ongeveer september dit jaar wachten voor ze wat aan de capaciteits-problemen gaan doen hier.
Dat is dus niet echt U-P
 
Creative Solution zei:
En zo denkt iedereen die klachten heeft. Meer problemen, langere wachttijd.
Toch grote bedragen vragen.... wordt tijd dat dit kabinet eens met maatregelen komt.
 
Creative Solution zei:
Gaan we die kant weer op... succes Donnerd.
Ik heb gelijk... betaal meer dan €50,- p.m. en dat terwijl digitale tv er eigenlijk uit ligt.
 
Terug
Bovenaan