• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles-in-1 Power Pakket

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ChuckNorit
  • Startdatum Startdatum
C

ChuckNorit

Ik hoop dat dit topic goed staat, ik heb namelijk een vraag over de alles-in-1 pakketten...

Ik heb nu ongeveer 5 jaar een UPC pakket:
UPC Fiber Power 30 Mbps
Digitale TV - Starter met DVR
en Bellen Standaard


Toen des tijds heb ik met het afsluiten van dit abonnement van 40 euro duidelijk gevraagd
aan de telefoon of er bijkomende kosten kwamen "Op mijn rekening staat 40 euro?"
Ze verzekerde mij toen van niet. "Er staat 40 euro op uw rekening"
Ondertussen betaal ik nu al 5 jaar ongeveer 65 euro per maand.
Totaal pakket €43,21 en dan Analoge en Digitale TV en Radio €18,20
en een paar euro bellen (wel bijkomende kosten dus)

In ieder geval betaal ik al jaren belachelijk veel voor weinig dus. Als ik kijk naar Alles-in-1 Extra power
met 200 mb/s 110+ zenders en 35 HD zenders, betaal ik net zoveel voor geen een hd zender
en 30mb/s

Wat ik wil is het liefst geen Horizon maar wel op kunnen nemen dus een DVR zoals ik nu heb.
Dit is dus, zover ik het begrijp, pakket Alles-in-1 Power. 120 Mb/s, 70+ zenders, 15 HD voor
€50,- per maand. Klopt dit en komen hier dan verder ook nog kosten bij?
Ik kan deze vraag ook weer bij UPC aan de telefoon stellen maar ik vertrouw het voor geen meter meer.

Heeft iemand dit pakket en wat betaal je dan per maand?

Alvast bedankt
 
Bij het abonnement staat dat dit incl het tekevisieabonnement is. 50 is wat je dus in totaal betaalt. Ik betaal niets meer in ieder geval. Enige bijkomende kosten zijn als je belt of content huurt via vod.
 
De huidige Alles-in-1 pakketten (zowel 2-1 als 3-1) zijn inclusief analoge kabel tv/radio dus de genoemde prijzen voor bijv. Basis 3-1 (40 euro p/mnd) en Power 3-1 (50 euro p/mnd) zijn vaste prijzen.

Het is bij veel aanbieders (en zo ook UPC) zo dat je zelf geregeld moet kijken of je inmiddels beter een nieuw abonnement kunt aangaan met gunstigere voorwaarden/prijs. De afgelopen jaren zijn de Alles-in-1 pakketten van UPC in mijn geval een flink stuk goedkoper geworden voor sneller internet, meer tv zenders (meer HD zenders) voor een lagere prijs.
 
@ChuckNorit,

Wat Funrider al aangeeft zit bij alle nieuwe pakketten standaard het bedrag van Digitale TV kabel en radio er al bij inbegrepen.

Bij de vroegere pakketten was dit helaas niet het geval. Ik vind het jammer dat er een bepaald bedrag is toegezegd en dat dit door de jaren heen altijd hoger is gefactureerd. Je kunt natuurlijk altijd overstappen naar 1 van de nieuwe pakketten. Hier heb je sowieso meer diensten voor minder geld.

Indien ik je hierbij kan helpen kun je mij altijd een PM sturen met daarin je klantgegevens.
 
Hij betaald in de nieuwe abonnement natuurlijk ook kosten voor de gevoerde gesprekken (die noemt de TS als onderdeel van "bijkomende kosten"), voor 14 euro krijg je "Onbeperkt bellen" maar dat kan nog steeds extra kosten voor bellen geven (0900 nummers, bellen naar het buitenland)
 
Thanks, Heb het gisteren afgesloten.

Met bellen weet ik, bijkomende kosten. Ik ging er al die tijd vanuit dat bij die
nieuwe pakketten ook weer 18 euro kijk-en luistergeld bijkwam. Maar dat is afgeschaft.
 
ChuckNorit zei:
. Ik ging er al die tijd vanuit dat bij die
nieuwe pakketten ook weer 18 euro kijk-en luistergeld bijkwam. Maar dat is afgeschaft.

Die 18 euro was geen kijk en luistergeld hoor. Krijg je nog iets van een vergoeding van UPC? Zou wel netjes zijn.
 
Dat was inderdaad het gewone "Kabeltarief"; de rechter heeft ze uiteindelijk gedwongen om daarmee te stoppen.
 
yoi zei:
Die 18 euro was geen kijk en luistergeld hoor. Krijg je nog iets van een vergoeding van UPC? Zou wel netjes zijn.

Vergoeding? Waarvoor?
UPC past, gelukkig, abonnementen niet zomaar eenzijdig aan.
Je moet zelf zo nu en dan eens kijken of je mee voor minder kunt krijgen.
 
Robert Koopman zei:
Je moet zelf zo nu en dan eens kijken of je mee voor minder kunt krijgen.

Dat ben ik met je eens , maar alsnog waarom niet? UPC weet ook dat TS , op deze manier diensten afnam.
Niet geschoten, altijd mis:-)
 
Terug
Bovenaan