S
smike
Goede avond,
Ik heb jaren alles-in-1 extra gehad, maar recentelijk een stapje terug gedaan i.v.m. te weinig gebruik van de grotere bandbreedte. Het plus-abbo komt er nu dus binnen en daar had ik een vraagje over.
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met het extra pakket, maar recentelijk merk ik regelmatig was verlies in snelheid, hogere ping en eigenlijk gewoon wat schommelingen in de kwaliteit van de verbinding met gamen.
De laatste weken ook toch, als ik het modem uitlees, veel correctables/uncorrectables gezien. Kan mijn probleem daar aan liggen?
Ik heb hieronder een screenshot toegevoegd van de waardes op dit moment.
Helaas gister weer een reset gedaan van het modem, i.v.m. lokale storing.
Zijn de waardes zoals deze zouden moeten zijn bij alles-in-1 plus?
Alvast bedankt voor de moeite.
Groet,
Mike
Ik heb jaren alles-in-1 extra gehad, maar recentelijk een stapje terug gedaan i.v.m. te weinig gebruik van de grotere bandbreedte. Het plus-abbo komt er nu dus binnen en daar had ik een vraagje over.
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met het extra pakket, maar recentelijk merk ik regelmatig was verlies in snelheid, hogere ping en eigenlijk gewoon wat schommelingen in de kwaliteit van de verbinding met gamen.
De laatste weken ook toch, als ik het modem uitlees, veel correctables/uncorrectables gezien. Kan mijn probleem daar aan liggen?
Ik heb hieronder een screenshot toegevoegd van de waardes op dit moment.
Helaas gister weer een reset gedaan van het modem, i.v.m. lokale storing.
Zijn de waardes zoals deze zouden moeten zijn bij alles-in-1 plus?
Alvast bedankt voor de moeite.
Groet,
Mike