• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles-in-1 Plus Ubee EVM3200 waardes

  • Onderwerp starter Onderwerp starter smike
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

smike

Goede avond,

Ik heb jaren alles-in-1 extra gehad, maar recentelijk een stapje terug gedaan i.v.m. te weinig gebruik van de grotere bandbreedte. Het plus-abbo komt er nu dus binnen en daar had ik een vraagje over.

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met het extra pakket, maar recentelijk merk ik regelmatig was verlies in snelheid, hogere ping en eigenlijk gewoon wat schommelingen in de kwaliteit van de verbinding met gamen.

De laatste weken ook toch, als ik het modem uitlees, veel correctables/uncorrectables gezien. Kan mijn probleem daar aan liggen?

Ik heb hieronder een screenshot toegevoegd van de waardes op dit moment.
Helaas gister weer een reset gedaan van het modem, i.v.m. lokale storing.

331nnzt.png


Zijn de waardes zoals deze zouden moeten zijn bij alles-in-1 plus?

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet,
Mike
 
De afgelopen dagen, dagelijkse resets uitgevoerd omdat naast het internet ook de telefonie wegvalt. Heeft iemand dit ook de afgelopen dagen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan