- Berichten
- 977
Goedenavond,
Ik heb nu de alles in 1 pakket aangevraagd, maar deze pas in laten gaan op 18 mei 2009. Nu wil ik heb toch eerder in laten gaan. Dus ik had een mail gestuurd naar Ziggo en ik kreeg een reactie dat dat niet meer kon omdat de status al zover staat dat de datum niet meer verzet kan worden.
Dus vind ik vreemd, want met het aanvragen van deze pakket gaf de medewerker aan dat ik altijd zou kunnen bellen of mailen als ik het eerder in wil laten gaan dan 18 mei. Dus dat kan nu niet.
Wat nu? :rolleyes:
Ik heb nu de alles in 1 pakket aangevraagd, maar deze pas in laten gaan op 18 mei 2009. Nu wil ik heb toch eerder in laten gaan. Dus ik had een mail gestuurd naar Ziggo en ik kreeg een reactie dat dat niet meer kon omdat de status al zover staat dat de datum niet meer verzet kan worden.
Dus vind ik vreemd, want met het aanvragen van deze pakket gaf de medewerker aan dat ik altijd zou kunnen bellen of mailen als ik het eerder in wil laten gaan dan 18 mei. Dus dat kan nu niet.
Wat nu? :rolleyes:
vanavond effe testen of het werkt, maar de modem die ik had staat al wel online. Alleen het lampje telefonie 1 knippert.