• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles-in-1 pakket - opheffing analoog pakket?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pberchum
  • Startdatum Startdatum
P

pberchum

In de nieuwe alles-in-1 pakketten die UPC aanbiedt zit de analoge TV/Radio bij inbegrepen. Is dit een poging van UPC om mensen voor een nieuw jaar aan analoog te binden?
Wat gebeurt er dan als UPC binnenkort aankondigd dat je de mogelijkheid hebt om een abo af te sluiten zonder analoog? Klantenbinding ??
 
Volgens mij is UPC verplicht gesteld om bij de alles in 1 pakketten de analoge prijs er duidelijk bij te vermelden. Je moet sowieso altijd analoog afnemen als je een ander product van UPC af wilt nemen.

Begrijp niet zo goed wat je bedoeld als je zegt dat dit een poging is van UPC om klanten voor een nieuw jaar aan analoog te binden.
 
Deze pakketten zijn prijstechnisch gezien best interessant. Als je nu besluit iets in je pakket te veranderen, krijg je dus één van die nieuwe pakketten. Dat betekent direct een minimale afname van één jaar. Alleen als je verhuist naar niet-UPC-gebied dan zit je goed en kom je er onder uit.

Maargoed... Glasvezel is nog altijd stukken duurder! :) Dus gewoon bij UPC blijven. Analoog verdwijnt de eerstkomende vijf jaar toch nog niet, schat ik zo in.
 
Terug
Bovenaan