P
pberchum
In de nieuwe alles-in-1 pakketten die UPC aanbiedt zit de analoge TV/Radio bij inbegrepen. Is dit een poging van UPC om mensen voor een nieuw jaar aan analoog te binden?
Wat gebeurt er dan als UPC binnenkort aankondigd dat je de mogelijkheid hebt om een abo af te sluiten zonder analoog? Klantenbinding ??
Wat gebeurt er dan als UPC binnenkort aankondigd dat je de mogelijkheid hebt om een abo af te sluiten zonder analoog? Klantenbinding ??
Dus gewoon bij UPC blijven. Analoog verdwijnt de eerstkomende vijf jaar toch nog niet, schat ik zo in.