• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles in 1 pakket met 50 Mb Internet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Varg
  • Startdatum Startdatum
Berichten
114
Internet
  1. Odido
Waarom zit er in het Alles in 1 pakket 50 Mb Internet en niet 60 Mb? Los is er trouwens geen 50 Mb abbo. ???

Gaan ze de Internet abonnementen nu straks weer omgooien?
 
UPC's wegen zijn ondoorgrondelijk natuurlijk, maar wellicht is dat gedaan om een betere vergelijking te kunnen maken met VDSL en glasvezel, die ook abo's van 50 Mbps voeren.
 
jtech zei:
UPC's wegen zijn ondoorgrondelijk natuurlijk, maar wellicht is dat gedaan om een betere vergelijking te kunnen maken met VDSL en glasvezel, die ook abo's van 50 Mbps voeren.

Ja, dat is inderdaad best mogelijk. En ze kunnen de prijs zo ook wat naar onderen bijstellen.
 
"Nu met gratis wifi" staat er bij de pakketten. Ze willen zeker van die wifi modems af?
 
Varg zei:
Ja, dat is inderdaad best mogelijk. En ze kunnen de prijs zo ook wat naar onderen bijstellen.

thja de upload gaat ook minder ;) dus minder geld
 
Hou ik nu wel in mijn pakket de 60mb????
Als ik nu namelijk een test doe kom ik niet boven de 50mb uit.
 
is upgraden van alles in een 25 mbit naar alles in een 50 mbit mogelijk"?

en is het prijsverschil dan slechts 3 euro per maand?
 
Ik ben overgegaan van een 3=2 pakket naar dit alles in 1 50mb extra tv pakket en ga zelfs 2 euro minder betalen. Ik krijg wel meer. Dus ja, het kan.
 
Dit pakket zou ik ook graag bestellen. Alleen wil ik liever niet het gratis wifi modem. Ten eerste heb ik al een heel goede draadloze router die ik wil blijven gebruiken. Daarnaast heb ik net een paar weken geleden een nieuw modem gekregen van een UPC monteur omdat het oude niet meer werkte. Dat nieuwe modem doet het perfect en ik hoef dus ook geen nieuwe.

Dus heb ik UPC per mail de vraag gesteld of ik mijn "oude" modem kon houden ipv het nieuwe. Helaas na een week nog steeds geen antwoord van UPC...... >:(
 
Terug
Bovenaan