- Berichten
- 340
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb net even zitten rekenen i.v.m. een mogelijke overstap naar een Alles-in-1 Extra pakket van Ziggo.
Op dit moment heb ik via @Home de volgende diensten:
Bij Alles-in-1 Extra van Ziggo wordt dit:
Voor een Alles-in-1 pakket betaal ik dus 1,10 euro per maand meer. Is dat de bedoeling? Weliswaar wordt het internet straks wel sneller (16000 kbit/sec.), maar toch.....
Op dit moment heb ik via @Home de volgende diensten:
- Internet Intensief 12000 (47,95 euro)
- TV Digitaal Totaal (9,95 euro)
- Basisbellen (geen abonnementskosten ivm combikorting)
- TV HD (3,95 euro).
Bij Alles-in-1 Extra van Ziggo wordt dit:
- Alles-in-1 Extra pakket (64,95 euro)
- TV Digitaal Totaal (9,95 euro)
- TV HD (3,95 euro).
Voor een Alles-in-1 pakket betaal ik dus 1,10 euro per maand meer. Is dat de bedoeling? Weliswaar wordt het internet straks wel sneller (16000 kbit/sec.), maar toch.....