• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles-in-1 pakket duurder?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
340
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb net even zitten rekenen i.v.m. een mogelijke overstap naar een Alles-in-1 Extra pakket van Ziggo.


Op dit moment heb ik via @Home de volgende diensten:
  • Internet Intensief 12000 (47,95 euro)
  • TV Digitaal Totaal (9,95 euro)
  • Basisbellen (geen abonnementskosten ivm combikorting)
  • TV HD (3,95 euro).
Totaal betaal ik nu 61,85 euro per maand, exclusief de analoge kabel TV ad 15,90 euro. Totaal is dit 77,75 euro.


Bij Alles-in-1 Extra van Ziggo wordt dit:
  • Alles-in-1 Extra pakket (64,95 euro)
  • TV Digitaal Totaal (9,95 euro)
  • TV HD (3,95 euro).
Totaalprijs wordt dan 78,85 euro.

Voor een Alles-in-1 pakket betaal ik dus 1,10 euro per maand meer. Is dat de bedoeling? Weliswaar wordt het internet straks wel sneller (16000 kbit/sec.), maar toch.....
 
Analoge TV ad € 15,90 zit in het Alles-in-1 pakket. En de tarieven zijn inderdaad iets hoger.

k heb ongeveer hetzelfde dilemma maar wacht gewoon tot de mist rond de @Home omzettingen en wat je feitelijk krijgt opgetrokken is. Heb ook geen behoefte me nu aan te melden en dan "verloren te raken" in de heersende Zigo chaos. Die gratis SD decoder vind ik ook niet echt spannend want TV digitaal kijken doe ik toch al. Ik vermoed overigens dat men ergens september wel weer met een "overstap actie" gaat komen.
 
Kun je na gaan, woon je in bijvoorbeeld 's-Hertogenbosch wordt het verschil nog groter.
Daar betaal je nl. maar € 10,18 voor analoge kabel.
Vught € 10,04 en zo zijn er nog enkele gemeenten.
 
Kun je na gaan, woon je in bijvoorbeeld 's-Hertogenbosch wordt het verschil nog groter.
Daar betaal je nl. maar € 10,18 voor analoge kabel.
Vught € 10,04 en zo zijn er nog enkele gemeenten.

daar zal je binnenkort wel een tariefwijziging over krijgen.
wij hebben hier begin van de maand een brief gekregen waarin het volgende staat:

Per 1 september a.s. wijzigt in <woonplaats> het tarief voor Televisie Z1 van Ziggo. Vanaf dat moment betaalt u het standaartarief van € 15.90 (incl. BTW) per maand. Daarmee wordt het tarief gelijk getrokken met het tarief voor de andere 3,2 miljoen televisieabonnees van Ziggo in de rest van Nederland. Er zijn dan nog maar enkele gemeenten waar een afwijkend tarief geldt, vanwege een specifieke exploitatieovereenkomst voor het lokale kabelnet.

Indien deze wijziging voor u reden is om uw abonnement op te zeggen dan kunt u dit binnen vier weken schriftelijk doen.
 
De 'alles-in-1-extra' is inderdaad ongeveer 1 euro duurder dan de losse produkten, daarvoor heb je dan wel een 16Mbit/3Mbit ten opzichte van 12Mbit/1.5Mbit en je hebt gratis onderling bellen met andere Ziggo abonnees, onbeperkt downloaden van de newsserver en je krijgt een gratis digitale SD ontvanger met startpakket digitale TV. Of je dat die ene euro/maand waard is moet je natuurlijk zelf weten, dat zal per sitatie verschillen.
 
Dat is waar... Maar ik wacht nog maar even met omzetten. De @home abonnees kunnen toch nog niet profiteren van de hogere internetsnelheid (we wachten nog om de omzetting naar het Ziggo netwerk). Die 1 euro extra heb ik er dan wel voor over....


De 'alles-in-1-extra' is inderdaad ongeveer 1 euro duurder dan de losse produkten, daarvoor heb je dan wel een 16Mbit/3Mbit ten opzichte van 12Mbit/1.5Mbit en je hebt gratis onderling bellen met andere Ziggo abonnees, onbeperkt downloaden van de newsserver en je krijgt een gratis digitale SD ontvanger met startpakket digitale TV. Of je dat die ene euro/maand waard is moet je natuurlijk zelf weten, dat zal per sitatie verschillen.
 
daar zal je binnenkort wel een tariefwijziging over krijgen.
wij hebben hier begin van de maand een brief gekregen waarin het volgende staat:

Per 1 september a.s. wijzigt in <woonplaats> het tarief voor Televisie Z1 van Ziggo. Vanaf dat moment betaalt u het standaartarief van € 15.90 (incl. BTW) per maand. Daarmee wordt het tarief gelijk getrokken met het tarief voor de andere 3,2 miljoen televisieabonnees van Ziggo in de rest van Nederland. Er zijn dan nog maar enkele gemeenten waar een afwijkend tarief geldt, vanwege een specifieke exploitatieovereenkomst voor het lokale kabelnet.

Indien deze wijziging voor u reden is om uw abonnement op te zeggen dan kunt u dit binnen vier weken schriftelijk doen.

Wil dit ook zeggen dat dit OOK gaat gelden in gebieden zoals het Cogas-gebied, zodat ook daar alles in 1 mogelijk wordt ?

Onlang ontving ik de algemene voorwaarden en in de bijgaande brief stond dat ik nu ook over kon naar alles in 1. Hoe zit het nu ?
 
Dat is waar... Maar ik wacht nog maar even met omzetten. De @home abonnees kunnen toch nog niet profiteren van de hogere internetsnelheid (we wachten nog om de omzetting naar het Ziggo netwerk). Die 1 euro extra heb ik er dan wel voor over....

Ja idd we wachten nog steeds.
Paar weken geleden e-mail ontvangen dat we onze e-mail moesten veranderen sindsdien nog niks weer gehoord..
Oja en wij hebben nu alleen tv en internet Z1 van jullie.
Alleen als we over gaan op Alles-in-1 Plus zitten dan die kosten van de tv dat bij ons volgens mij 50 euro per 2 maand is ook bij dat pakket inbegrepen of moet je die nog weer apart betalen?..

riczz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan