Op dit moment heb ik de drie lossen abonnementen van Ziggo TV, Internet en telefonie.
Ik ben aan het overwegen om over te stappen op een alles in 1 pakket simpel omdat je dan meer krijgt voor hetzelfde geld.
Via mijn werkgever krijg ik echter mijn internet aansluiting vergoed omdat ik die regelematig zakelijk gebruik.
Alleen o pde alles in 1 factuur staat maar één bedrag. Ik kan dus niet aangeven voor welk bedrag de internet aansluting op de rekening staat. En ik vrees dan ook dan onze boekhouders op de zaak daar problemen over gaan maken.
Is er iemand hier op het forum die dit zelfde als eens aan de hand heeft gehad??
Ik ben aan het overwegen om over te stappen op een alles in 1 pakket simpel omdat je dan meer krijgt voor hetzelfde geld.
Via mijn werkgever krijg ik echter mijn internet aansluiting vergoed omdat ik die regelematig zakelijk gebruik.
Alleen o pde alles in 1 factuur staat maar één bedrag. Ik kan dus niet aangeven voor welk bedrag de internet aansluting op de rekening staat. En ik vrees dan ook dan onze boekhouders op de zaak daar problemen over gaan maken.
Is er iemand hier op het forum die dit zelfde als eens aan de hand heeft gehad??