F
frank.beusenberg
Hoi Ziggo,
Sinds per 1 Mei de internet snelheid verhoogt is van 150 MBits/s naar 180 MBits/s haal ik op geen enkele machine meer dan 50 MBits/s meer!
Zowel de netwerk testers (speedtest.net) met verschillende servers en mijn NewsBin blijven steken rond de 50 MBits/s.
Ik heb dus ipv een verhoging van 30 MBits/s nu een verlaging van 100 MBits/s te pakken!
Hoe kan ik de beloofde snelheid van 180 MBits/s halen
Eerst liep alles als een zonnetje. Ik heb al een paar keer het modem herstart en mijn router ook. Limiet is te zien op verschillende computers, dus het lijkt op een gedeelde component ( = modem?).
HELP
Sinds per 1 Mei de internet snelheid verhoogt is van 150 MBits/s naar 180 MBits/s haal ik op geen enkele machine meer dan 50 MBits/s meer!
Zowel de netwerk testers (speedtest.net) met verschillende servers en mijn NewsBin blijven steken rond de 50 MBits/s.
Ik heb dus ipv een verhoging van 30 MBits/s nu een verlaging van 100 MBits/s te pakken!
Hoe kan ik de beloofde snelheid van 180 MBits/s halen
Eerst liep alles als een zonnetje. Ik heb al een paar keer het modem herstart en mijn router ook. Limiet is te zien op verschillende computers, dus het lijkt op een gedeelde component ( = modem?).HELP