• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles-In-1-Extra Verhoging = Verlaging

  • Onderwerp starter Onderwerp starter frank.beusenberg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

frank.beusenberg

Hoi Ziggo,
Sinds per 1 Mei de internet snelheid verhoogt is van 150 MBits/s naar 180 MBits/s haal ik op geen enkele machine meer dan 50 MBits/s meer!

Zowel de netwerk testers (speedtest.net) met verschillende servers en mijn NewsBin blijven steken rond de 50 MBits/s.

Ik heb dus ipv een verhoging van 30 MBits/s nu een verlaging van 100 MBits/s te pakken!

Hoe kan ik de beloofde snelheid van 180 MBits/s halen??? Eerst liep alles als een zonnetje. Ik heb al een paar keer het modem herstart en mijn router ook. Limiet is te zien op verschillende computers, dus het lijkt op een gedeelde component ( = modem?).

HELP
 
Hoi Ziggo,
Sinds per 1 Mei de internet snelheid verhoogt is van 150 MBits/s naar 180 MBits/s haal ik op geen enkele machine meer dan 50 MBits/s meer!

Zowel de netwerk testers (speedtest.net) met verschillende servers en mijn NewsBin blijven steken rond de 50 MBits/s.

Ik heb dus ipv een verhoging van 30 MBits/s nu een verlaging van 100 MBits/s te pakken!

Hoe kan ik de beloofde snelheid van 180 MBits/s halen??? Eerst liep alles als een zonnetje. Ik heb al een paar keer het modem herstart en mijn router ook. Limiet is te zien op verschillende computers, dus het lijkt op een gedeelde component ( = modem?).

HELP
Ziggo bellen zal misschien kunnen helpen.
 
Je kan eens kijken wat snelheid is zonder tussenkomst router.

En net zoals Parel zegt. Ziggo bellen.
 
Ja, we gaan Ziggo bellen! Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan