K
Koeni
Op 1 april 2009 heb ik via de Ziggo-website het 'Alles in 1 Extra'-pakket aangevraagd.
Binnen enkele dagen ontving ik een bevestigingsbrief met daarin de activatiecode en de mededeling dat ik binnen twee weken het installatiepakket zou ontvangen.
Ook werd mij medegedeeld dat de levering van de HD-decoder 4 tot 6 weken zou duren i.v.m. de beperkte leverbaarheid van deze apparaten.
Het is inmiddels 22 april en tot op heden heb ik nog geen installatiepakket mogen ontvangen. Ik ben het inmiddels beu om de klantenservice te moeten bellen omdat ik iedere keer hetzelfde antwoord te horen krijg in te trant van: "Het pakket is nog niet door Ziggo aangeboden bij TNT Post. Belt u over een aantal dagen maar even terug."
Ik moet zeggen dat de medewerkers van de klantservice mij keurig te woord staan. Ik schiet er alleen weinig mee op omdat er geen actie wordt ondernomen. Het is niet erg om even te moeten wachten, maar dan wil ik wel informatie krijgen zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen of tips?
Binnen enkele dagen ontving ik een bevestigingsbrief met daarin de activatiecode en de mededeling dat ik binnen twee weken het installatiepakket zou ontvangen.
Ook werd mij medegedeeld dat de levering van de HD-decoder 4 tot 6 weken zou duren i.v.m. de beperkte leverbaarheid van deze apparaten.
Het is inmiddels 22 april en tot op heden heb ik nog geen installatiepakket mogen ontvangen. Ik ben het inmiddels beu om de klantenservice te moeten bellen omdat ik iedere keer hetzelfde antwoord te horen krijg in te trant van: "Het pakket is nog niet door Ziggo aangeboden bij TNT Post. Belt u over een aantal dagen maar even terug."
Ik moet zeggen dat de medewerkers van de klantservice mij keurig te woord staan. Ik schiet er alleen weinig mee op omdat er geen actie wordt ondernomen. Het is niet erg om even te moeten wachten, maar dan wil ik wel informatie krijgen zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen of tips?
Laatst bewerkt door een moderator:
