L
liberator
Nou breekt men klomp, ik hoor van alle kanten dat alles in 1 extra ook naar 50/5 zou gaan in q2 op docsis 3.0.
Daarom heb ik nu gekozen voor een alles in 1 abonnement. Ik heb altijd z3i gehad in het verleden maar alles in 1 was wat voordeliger.
nu krijg ik op de vraag waarom ik nog een scientific atlanta docsis 2.0 modem krijg het volgende antwoord:
Geachte heer xxxxxxxx,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC60xx - Vraag - Internet - Algemene informatie: Abonnement".
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het alles-in-1 extra pakket wordt niet verhoogd naar eurodocsis 3.0.
Alleen het internet Z3i abonnement wordt verhoogd naar eurodocsis 3.0 het komende kwartaal.
https://www.ziggo.nl/producten/internet/z3i
Mijn excuses voor het ongemak.
Weet iemand hoe dit zit? Anders zet ik het spul over naar z3i.
Ronald
Daarom heb ik nu gekozen voor een alles in 1 abonnement. Ik heb altijd z3i gehad in het verleden maar alles in 1 was wat voordeliger.
nu krijg ik op de vraag waarom ik nog een scientific atlanta docsis 2.0 modem krijg het volgende antwoord:
Geachte heer xxxxxxxx,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC60xx - Vraag - Internet - Algemene informatie: Abonnement".
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het alles-in-1 extra pakket wordt niet verhoogd naar eurodocsis 3.0.
Alleen het internet Z3i abonnement wordt verhoogd naar eurodocsis 3.0 het komende kwartaal.
https://www.ziggo.nl/producten/internet/z3i
Mijn excuses voor het ongemak.
Weet iemand hoe dit zit? Anders zet ik het spul over naar z3i.
Ronald