• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles heeft WiFi, behalve mijn iphone?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Fairybig
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Fairybig

Op al mijn WiFi apparaten heb ik WiFi verbinding.
Op mijn Wii-u, Samsung tablet, laptop, Samsung telefoon doet alles het normaal.
Alleen op mijn iPhone heb ik wel vol de streepjes staan, maar niets doet het.
Mail niet, whatsApp niet en internet niet. Als hem op een ander zijn WiFi zet, doet hij het wel?
Heb mijn ubee al naar fabrieks instellingen gezet en andere frequenties gebruikt.
Iemand een idee?

Bedankt alvast
 
Misschien heb je voor jouw netwerk per ongeluk een vast ip adres ingesteld op je iPhone.
Als je verbonden bent met jouw netwerk, klik dan eens op het i-tje achter de naam van het netwerk.
Wat staat er dan? Staat er een ip adres en staat die 'keuzebalk' eronder op statisch of automatisch?
 
Ja ik zie een ip adres.
En al mijn sub balkjes dhcp-bootp-statisch.
Staan onderaan bij http-proxy allemaal op uit.
 
Ja ik zie een ip adres.
En al mijn sub balkjes dhcp-bootp-statisch.
Staan onderaan bij http-proxy allemaal op uit.

Ja, maar welk balkje is geselecteerd, dynamisch, bootp of statisch? Eentje moet er blauw zijn als het goed is.

Welk ip adres staat er en belangrijker, welke standaard gateway?
 
DHCP staat blauw en onderaan staat uit blauw.

Ik heb nu op vernieuw lease gedrukt, en nu doet alles het weer.
Ik weet niet of dit de oplossing was, maar hij doet het nu.

Bedankt in iedergeval voor de snelle reacties.
Mocht de oplossing anders zijn, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan