F
Fairybig
Op al mijn WiFi apparaten heb ik WiFi verbinding.
Op mijn Wii-u, Samsung tablet, laptop, Samsung telefoon doet alles het normaal.
Alleen op mijn iPhone heb ik wel vol de streepjes staan, maar niets doet het.
Mail niet, whatsApp niet en internet niet. Als hem op een ander zijn WiFi zet, doet hij het wel?
Heb mijn ubee al naar fabrieks instellingen gezet en andere frequenties gebruikt.
Iemand een idee?
Bedankt alvast
Op mijn Wii-u, Samsung tablet, laptop, Samsung telefoon doet alles het normaal.
Alleen op mijn iPhone heb ik wel vol de streepjes staan, maar niets doet het.
Mail niet, whatsApp niet en internet niet. Als hem op een ander zijn WiFi zet, doet hij het wel?
Heb mijn ubee al naar fabrieks instellingen gezet en andere frequenties gebruikt.
Iemand een idee?
Bedankt alvast