• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Allemaal bekend, maar er is geen oplossing!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter samsunglcd
  • Startdatum Startdatum
S

samsunglcd

>:(
1: Favorieten probleem? Allang bekend, maar geen oplossing. >:(
2: Source probleem TV? helpdesk gebeld omdat ik geen antwoord op email kreeg. Weet geen oplossing!!! Zelfde dag werd ik gebeld door een ander en die zegt dat het een bekend probleem is, maar geen oplossing weet!!! ???
3: Instelmenu vraagt om paswoord en je komt er nog niet in. Antwoord helpdesk; bekend probleem, geen oplossing! >:(
4: Vastlopen HB. bekend probleem, maar nog geen oplossing.
5: Nieuwe afstandsbediening reageert traag of soms helemaal niet. Krijg een nieuwe. Afwachten maar weer.

En zo zijn er nog meer problemen met mijn HB. Geweldig hoor, die sof software update. Een grote rommel is en blijft het, die horizon. zo ga je toch niet om met klanten. Weer zijn wij het die de bugs moeten oplossen. Maar wel blijven betalen en niet zo weinig ook!
 
Het overgrote deel HB gebruikers heeft geen problemen, daarvan lees je ook niets.. Ook hier zijn positieve reacties te lezen, maar ook wat negatieve ervaringen.. dus om nou te zeggen dat de update grote rommel is.... Frustratie begrijpelijk maar wel realistisch blijven , probleem ligt duidelijk bij jouw apparatuur(HB), bekabeling, signaal o.i.d. Al een monteur erbij gehad ?
 
Beste Barney.
Bij mij en ook bij anderen zijn er problemen. Volgens UPC ligt het niet aan de box. De bekabeling is van topkwaliteit en maar een meter van het aansluitpunt verwijdert. Ze sturen dan ook geen monteur. Een groot deel van de problemen zijn bekend bij UPC en er wordt aan gewerkt volgens hun. Mijn mening is dat dit gewoon niet zo had mogen zijn. Het is toch van de gekke dat niet allen ik, maar ook anderen met twee afstandsbedieningen moeten werken. Dat bij niemand de favorietenlijst werkt zoals het hoort. Dat de HB regelmatig vastloopt. Dat de ondertiteling vaak weg is. dat je via een omslachtige manier in het sourcemenu van je TV moet komen en er weer uit. En kijk eens hoeveel problemen en foutmeldingen anderen hebben.
Dus je mag hier zeker van een slecht product spreken.
 
Net zo min als we weten hoeveel mensen er klachten hebben, weten we evenmin hoeveel er geen klachten hebben. Fus om dan te spreken van een slecht product is onzin, hoewel ik je frustratie begrijp.

Ik heb in iedere geval weinig problemen met de HB, en de bediening met mijn Harmony one.
 
hm slecht product vind ik te ver gaan, persoonlijk.
Beter is, Het product is niet af, zal er iets van druk zijn geweest om uit te rollen?

In het kader van eerlijkheid duurt het langst had UPC beter kunnen reageren op de bovenstaande minpunten, zeker het wegvallen van geluid en beeld is een groot item op deze site, als dit ook nog eens wordt ondersteund door de HD, dien je sportief te zijn en dit te melden.
Maar ja dat melden is niet zonder risico's, immers dan valt ook weer iedereen over je heen.

Het wordt spannender als er meer nieuws in de media komt dat het allemaal niet zo goed is als dat men beweerd, dan gaat men wel bewegen.

Ik had wat meer verwacht van H2 maar ben wel tevreden, oké het beeld en geluid verhaal is minder, maar doordat ik de LAN kabel uit de Horizon heb gehaald, dus Horizon niet meer in het netwerk zit, heb ik in ieder geval gisteravond geen storingen gehad in beeld en geluid.

Wat wel opvallend is, dat beeld en geluid problemen al voorkomen sinds de mediaboxen er zijn, daarbij scoren de verhalen over wel of geen slechte bekabeling de boventoon.
Ben dan ook van mening dat er daar ook grotendeels mee te maken heeft, of dat nu bij UPC neergelegd kan worden of bij de klant zal altijd een gevecht blijven en aan de andere waar vind je zo'n product? Zal best wel, maar werkt dat allemaal vlekkeloos? Het is nog altijd meer en soms beter dan de concurrenten.

Ook deze kleine zaakjes worden wel weer opgelost.
gr, Rob
 
Ik heb een Philips 8404H tv waarbij ik voor de update geen last had van storingen in het beeldsignaal. Ik had 'm van het RGB signaal gehaald en op een andere instelling gezet, maar ik weet niet meer welke. (YCbCr-4:2:2 of YCbCr-4:4:4)
Nu heb ik heel onregelmatig dat het beeld groen of paars wordt en weet niet meer hoe het moet staan.
Wie kan mij helpen???? De helpdesk zei me dat ik maar via scart moest gaan kijken, dat slaat natuurlijk nergens op)
 
Ik heb veel settopboxen gehad, als ik de Horizon hiermee vergelijk dan zit deze heel duidelijk nog in de alpha fase.

Probleem zit hem in de te trage hardware en niet in de software, het is niet voor niets dat er een hoop eye candy uit uit is gesloopt (H2 update).
 
MagicOnline zei:
Probleem zit hem in de te trage hardware en niet in de software, het is niet voor niets dat er een hoop eye candy uit uit is gesloopt (H2 update).

De Intel Atom 1GHz moet dit allemaal wel aankunnen... en die 1GB werkgeheugen mag ook geen beperkende factor zijn.
 
Zou idd geen probleem moeten zijn, mits de code enzo maar goed is, merk dit namelijk met oude gen intel ce cpu voorloper die in hbox zit en de oude gen wwerkt stukken beter dan wat upc nu laat zien op nieuwere model cpu.
 
Terug
Bovenaan