Van het weekend heb ik voor een oudere kennis (midden 80) alleen televisie proberen te bestellen voor in haar zorgappartementje op de Ziggo website.
producten -> televisie -> kabel tv -> info & opties -> ga verder (rechts in scherm)
Alle gegevens invullen en voilà een foutmelding dat er iets ontbreekt (terwijl ik toch echt niets meer kan invullen). Verder komen is niet meer mogelijk.
Daarna heb ik het telefonisch geprobeerd, maar de servicedesk vertelt met dat het niet kan... Ze moet er internet etc bij nemen...
De vrouw is midden 80, begint licht te dementeren, heeft geen vaste telefoon en geen computer... en dan moet ik haar een abonnement van €40 in de maand laten nemen?
Waarom is het aanbod op de website er nog wel maar kun je de bestelling niet afmaken?
producten -> televisie -> kabel tv -> info & opties -> ga verder (rechts in scherm)
Alle gegevens invullen en voilà een foutmelding dat er iets ontbreekt (terwijl ik toch echt niets meer kan invullen). Verder komen is niet meer mogelijk.
Daarna heb ik het telefonisch geprobeerd, maar de servicedesk vertelt met dat het niet kan... Ze moet er internet etc bij nemen...
De vrouw is midden 80, begint licht te dementeren, heeft geen vaste telefoon en geen computer... en dan moet ik haar een abonnement van €40 in de maand laten nemen?
Waarom is het aanbod op de website er nog wel maar kun je de bestelling niet afmaken?
