Alleen NED 1 werkt nog!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisar

Forum Gebruiker
Berichten
15
Ik heb al ruim 3,5 maanden een TV met een CI+ module van Quantis. Alles werkte goed, tot vandaag rond 18:30. De beeld werd blauw en geen enkele zender deed het nog. Toen ik heb ik mijn TV uitgezet en weer aan. Alleen Nederland 1 werkt en bij alle overige zenders krijg ik "This channel is encrypted"

Wat ik tot heden heb geprobeerd:
  • Zenders opnieuw gezocht, met en zonder CI+ module.
  • Factory reset van mijn TV en vervolgens zenders zoeken met en zonder CI+ module.
  • Factory reset > TV uit > TV aan zonder CI+ module > zoeken naar zenders > TV uit en aan > CI+ module erin > module wordt gevonden > Ziggo kaart erin, kaart wordt ook gevonden > maar nog steeds alleen NED 1
  • CI+ module gereset, alles opnieuw en nog steeds alleen NED 1

Heb nog een ouder Cisco 8455DVB liggen en de daarmee krijg ik wel alle zenders.

Is de CI+ module kapot of doe ik iets verkeerd?
 

Zapp Brannigan

Forum Gebruiker
Berichten
3.611
Welke foutmelding vind je terug in het menu van de module? [post=220736]Deze[/post] handleiding volgen, voor Quantis kun je Neotion lezen.
 

NetJak

Forum Gebruiker
Berichten
631
Als het een andere smartcard dan van de Cisco is:
Je smartcard moet opnieuw geactiveerd worden. Ga naar Mijn Ziggo, Smartcard en kies Herstel. Ws. doet hij het dan binnen 30 minuten weer.
 

TheGrouch

Forum Gebruiker
Berichten
4.935
Internet
  1. T-Mobile
Digitale TV
  1. Ziggo
Het is natuurlijk wel vreemd als een kaart tijdens het kijken zijn activering kwijt raakt.

TS schrijft: het beeld werd blauw en geen enkele zender deed het nog.

Ik hoop voor TS dat een reactivatie helpt.
 
Topicstarter
Topicstarter
L

lisar

Forum Gebruiker
Berichten
15
Welke foutmelding vind je terug in het menu van de module? [post=220736]Deze[/post] handleiding volgen, voor Quantis kun je Neotion lezen.

Die menu krijg ik niet meer. Maar als ik met een lamp erin kijk is 1 van mijn pinnetjes voor de CI+ ingang in de TV gebogen!!!! Wat nu?

Om een vreemd reden is de CI+ gestopt met werken. Na een stuk of 15x het erin en eruit te hebben gehaald, is 1 pinnetje gebogen. Een kleine probleem is nu veranderd in een grote probleem!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Zombymario

Forum Gebruiker
Berichten
1.317
Dan kan je gewoon het beste die CI+ toch naar de winkel nemen en dan een nieuwe krijgen mocht je nog in de garantie zitten?
 
Topicstarter
Topicstarter
L

lisar

Forum Gebruiker
Berichten
15
Dan kan je gewoon het beste die CI+ toch naar de winkel nemen en dan een nieuwe krijgen mocht je nog in de garantie zitten?

Ik heb nu een grotere probleem. De pinnetjes van de slot waar de CI+ in gaat zijn gebogen omdat ik het te vaak en waarschijnlijk te hard erin en eruit heb gehaald.

Dacht dat het om 1 pinnetjes ging, maar met een lamp erbij zie ik dat de twee onderste pinnetjes gebogen zijn. Denk niet dat dit onder garantie valt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Zombymario

Forum Gebruiker
Berichten
1.317
Dus die pinnetjes in de tv? Oei, dan kan je gewoon het beste de tv maar terug brengen.
 
Topicstarter
Topicstarter
L

lisar

Forum Gebruiker
Berichten
15
Dus die pinnetjes in de tv? Oei, dan kan je gewoon het beste de tv maar terug brengen.

Vrees het ook. Met de risico dat het niet onder de garantie valt.

Bij mij oude tv kon de CI+ kaart er maar op 1 manier in. Het kom niet fout gaan. Maar bij deze TV niet :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan