R
RJMulder
Bij een kennis een vreemd probleem. Heeft net kabelinternet. Is na 5 a 10 minuten steeds zijn verbinding kwijt. PC is virus en spywarevrij. Internet is alleen weer mogelijk na het uit en weer aanzetten van de netwerkverbinding. Als ik een ipconfig/renew doe de boodschap dat er geen DHCP-server kan worden gevonden. Als ik in de browser het IP-adres van het Webstar modem invul kom ik wel in het modem. UTP-kabel is 15 meter en is nieuw door MK geleverd. Moeten we dit zoeken in een gammele netwerkkaart of is het modem niet helemaal jofel?