F
freekvandael
Hoi allemaal,
Ik ben al heel lang klant bij (Casema) Ziggo-UPC en tevreden over de infrastructuur (kabels en hardware).
Echter ik ben al een hele tijd niet meer zo tevreden met de abbo's die ze (verplicht) aanbieden. Met name het TV-product begint me te irriteren. Het is namelijk als particulier onmogelijk om alleen Internet af te nemen.
Als zakelijk klant kan dat wel en dat vind ik wel erg vreemd. Wat is het verschil tussen een zakelijk klant en een particuliere klant als het gaat om het afnemen van diensten zoals Ziggo die aanbiedt??
Ik wil alleen een Internet-abbo en ga wel TV kijken via Internet.
Onlangs verscheen op Tweakers een artikel over "Cable-cutting".
Dit zou de toekomst kunnen worden. Alleen Internet afnemen en TV kijken mbv Internet. Misschien technisch nog niet volmaakt, maar je betaalt alleen maar voor datgene waarvoor je de keuze maakt. Die keuze heb ik als particulier nu niet bij Ziggo.
Ik ben benieuwd naar mogelijke reacties!!!!!!!!!!:applause:
Ik ben al heel lang klant bij (Casema) Ziggo-UPC en tevreden over de infrastructuur (kabels en hardware).
Echter ik ben al een hele tijd niet meer zo tevreden met de abbo's die ze (verplicht) aanbieden. Met name het TV-product begint me te irriteren. Het is namelijk als particulier onmogelijk om alleen Internet af te nemen.
Als zakelijk klant kan dat wel en dat vind ik wel erg vreemd. Wat is het verschil tussen een zakelijk klant en een particuliere klant als het gaat om het afnemen van diensten zoals Ziggo die aanbiedt??
Ik wil alleen een Internet-abbo en ga wel TV kijken via Internet.
Onlangs verscheen op Tweakers een artikel over "Cable-cutting".
Dit zou de toekomst kunnen worden. Alleen Internet afnemen en TV kijken mbv Internet. Misschien technisch nog niet volmaakt, maar je betaalt alleen maar voor datgene waarvoor je de keuze maakt. Die keuze heb ik als particulier nu niet bij Ziggo.
Ik ben benieuwd naar mogelijke reacties!!!!!!!!!!:applause:
?