• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alle zenders: maakt geen onderdeel uit van uw abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vansloneker

Forum Gebruiker
Berichten
243
Ik kan geen TV meer kijken op mijn telefoon. Niet dat ik dat veel doe maar nu wilde ik even snel iets zien en ik krijg steeds de melding: "Afspelen niet mogelijk. Deze titel maakt geen deel uit van uw abonnement." Deze melding krijg ik bij elke zender. Het heeft wel gewerkt.

De telefoon is gewoon standaard, dus niet geroot. Anders had het -zo begrijp ik- eerder ook niet kunnen werken. In mijn profiel en account gegevens zie ik ook gewoon TV standaard staan. Telefoon opnieuw starten helpt ook niet. Ik zit op mijn eigen wifi modem dus dat mag ook geen belemmering vormen. Op mijn tablet werkt het nog wel. Ik weet niet wat ik moet doen.
 
TV-app verwijderen en opnieuw installeren wil wel eens helpen.
 
Is je mijn Ziggo account misschien stop gezet omdat deze dubbel door samenvoegen met UPC?
 
Welke app gebruik je? de "oude" ziggo app of de "nieuwe" UPC....
 
Op de telefoon en op het tablet allebei de laatste oude versie, dus niet Horizon. Op het tablet werkt het nog wel. Niet op de telefoon.

Het is dus niet iets voor de hand liggends, ik denk dat ik de vraag maar aan Ziggo moet gaan stellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
die oude ziggo app werkt niet meer. je zal de horizon go app moeten installen...
 
oude ziggo app werkt bij mij nog wel hoor op zowel telefoon als tablet.
 
oude ziggo app werkt bij mij nog wel hoor op zowel telefoon als tablet.

Ok, bij mij niet meer omdat ik inmiddels ben overgestapt naar de nieuwe abonnementsstructuur.
Bij mij werkt alleen nog de Horizon Go app.....
 
Horizon geïnstalleerd, wilde eerst niet werken, programma bleef maar laden maar er kwam niets.
Toen TV-app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat werkte weer.
Horizon blijkt nu ook te werken.
Wat een dom gedoe dat je een app moet verwijderen en opnieuw installeren.
 
Wat een dom gedoe dat je een app moet verwijderen en opnieuw installeren.

Vaak is het wissen van de cache en gegevens van een app al voldoende. Dan start de app op alsof die net geïnstalleerd is, zonder oude instellingen. Dit kan je bij applicatiebeheer regelen op een android apparaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan