• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

alle zenders goed behalve sport1 HD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Migor
  • Startdatum Startdatum
M

Migor

Hallo,

Alle kanalen doen het goed testbeeld is goed, maar sport1 plus sport1 HD is slechte kwaliteit het stottert en hapert. Heb de draden voor de zekerheid opnieuw na gelopen de box terug gezet naar fabriek instellingen.
Maar niks helpt nou was mijn vraag ligt het wel aan mij of is er een probleem bij sport1?
 
Het ligt in ieder geval niet aan Sport1 voor zover je daar wat aan hebt. Zit zonder problemen naar Liverpool-Arsenal te kijken op het HD kanaal.
 
Arthur29 zei:
Het ligt in ieder geval niet aan Sport1 voor zover je daar wat aan hebt. Zit zonder problemen naar Liverpool-Arsenal te kijken op het HD kanaal.

Dank je wel voor het snelle antwoord ik ga maar even verder zoeken. Wel raar dat alles goed is behalve sport1
Terwijl er niks is verandert. We gaan verder zoeken.
 
Ik zit ook Liverpool te kijken, en bij mij is het HD beeld ook iets minder goed
, vooral bij de close ups van spelers haperen/trillen de shirtjes (hoe gek dit ook klinkt)

@Migor; woon jij toevallig ook in Brabant?

Mijn HD setting staat op Auto, zou het daar aan kunnen liggen of weet iemand misschien een andere oorzaak? Andere HD zenders zijn nl wel goed.
 
Woon inderdaad in Leeuwarden. Heb alle kabels na gekeken kon niks raars vinden. Signaal is goed (zegt de box) misschien is het de wcd of de mannetjes en vrouwtjes stukken die maar vervangen. Maar vind het altijd raar zo werkt het en zo is het ineens niet meer goed, terwijl je niks verandert. Maar ik zal even kijken hoever ik kom met me kennis vervang gewoon de mannetjes en vrouwtjes (iets betere kwaliteit) en dan zien we het wel weer.
 
En nu heb ik weer het probleem dat disc. en ngc HD het slecht doen. Heb de mannetjes en vrouwtjes vervangen. Nieuwe wcd maar het beeld blijft slecht. Via testbeeld is alles oke, maar doe ik 1789 dan zie ik bij de meeste dingen NA staan. Zo doet alles het en zo is het weer slecht.
Wie heeft nog een idee voor dat ik de HD ga lastig vallen?
 
Terug
Bovenaan