• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

alle zenders dubbel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter robkalshoven
  • Startdatum Startdatum
R

robkalshoven

Ik heb weer eens wat nieuws met deze fantastische HB.
Alle zenders dubbel vermeld NL 1 en NL1 hd en zo achter elkaar voor de rest van het pakket.
En als extra heb ik opeens voor de HD zenders geen abonnement meer (ik kijk pas 5 jaar HD)

Mijn buurman kijkt al 1 jaar naar zo'n lullig klein kastje (illegaal), nooit problemen, doet het altijd.
Begrijpen doe ik het allang niet meer!!!
 
Je kunt het beste even bellen met UPC, zei kunnen een refresh signaal sturen naar jouw HB.
 
Dat hoort toch niet nodig te zijn!!!
Kan ik nu eens (ik vraag echt niet veel) 1 maand ongestoord kijken???
 
Ik hoop het wel voor je :)

Helaas lijkt het erop dat er iets niet helemaal goed is waardoor je HB van ''slag'' is, dit kan met een refresh signaal worden opgelost.
 
robkalshoven zei:
Kan ik nu eens (ik vraag echt niet veel) 1 maand ongestoord kijken???

Er is hoop voor je, ik kijk al maanden/jaren ongestoord met de CI+ Module.

73's
 
robkalshoven zei:
Ik heb weer eens wat nieuws met deze fantastische HB.
Alle zenders dubbel vermeld NL 1 en NL1 hd en zo achter elkaar voor de rest van het pakket.
En als extra heb ik opeens voor de HD zenders geen abonnement meer (ik kijk pas 5 jaar HD)

Mijn buurman kijkt al 1 jaar naar zo'n lullig klein kastje (illegaal), nooit problemen, doet het altijd.
Begrijpen doe ik het allang niet meer!!!

Fabrieks instellingen laden.

is de (her) activatie blijven steken onderweg... (makkelijk gezegt)

NL 1 > NL 1 HD > NL 2 > NL 2 HD > NL 3 > NL 3 HD > Rtl4 > RTL4 HD (u ben niet geabonneerd)

Zo moet dat er nu ongeveer uit zien.

Na fabrieks instellingen is alles weer HD



gr
 
Terug
Bovenaan