R
robkalshoven
Ik heb weer eens wat nieuws met deze fantastische HB.
Alle zenders dubbel vermeld NL 1 en NL1 hd en zo achter elkaar voor de rest van het pakket.
En als extra heb ik opeens voor de HD zenders geen abonnement meer (ik kijk pas 5 jaar HD)
Mijn buurman kijkt al 1 jaar naar zo'n lullig klein kastje (illegaal), nooit problemen, doet het altijd.
Begrijpen doe ik het allang niet meer!!!
Alle zenders dubbel vermeld NL 1 en NL1 hd en zo achter elkaar voor de rest van het pakket.
En als extra heb ik opeens voor de HD zenders geen abonnement meer (ik kijk pas 5 jaar HD)
Mijn buurman kijkt al 1 jaar naar zo'n lullig klein kastje (illegaal), nooit problemen, doet het altijd.
Begrijpen doe ik het allang niet meer!!!


