G
groennom
Het is weer zo ver, een of andere :censored::censored::censored::censored::censored: onverlaat bij Ziggo heeft weer eens iets verandert. Alle opnames die ik in mijn :censored: apparaat heb staan heten nu weer "no-name" en alle opnames die ik erin had staan heten ook "no name", en wat erger is alle geplande opnames worden ook niet meer uitgevoerd. :censored::censored::censored::censored: Ik ben enorm, enorm maar dat ook enorm teleurgesteld. Wat een :censored: bedrijf!!! Ziggo, wat hebben jullie nu weer gedaan en wanneer wordt er eens gestopt met dat amateuristische gekl##t :giveup::giveup::giveup:



?




?