J
jba
Hallo forummers,
Gisteravond had ik ongeveer 80% van mijn mediabox gevuld met opnames. Vanmorgen wilde ik een opname bekijken en toen bleken al mijn opnames verdwenen te zijn! Ik heb gebeld met UPC en daar gaf men aan dat het geen veel voorkomend probleem is.
In eerste instantie vertelde de medewerkster dat er vannacht geen update was geweest, dus dat was het probleem niet. Ze ging even overleggen. Na enige minuten kwam ze terug aan de telefoon en was de mededeling het volgende:
Heel vervelend, niks aan te doen. Wellicht was een update vannacht de oorzaak geweest (...). Een monteur sturen kon, maar in het geval het niet aan de mediabox lag, kost me dat geld (blabla). De mediabox omruilen doen ze pas al het weer gebeurd. Ik heb gezegd dat ik ze nu de kans geef het probleem te verhelpen, en als het weer gebeurd ik overstap naar een ander alternatief om tv te kijken. Zonde, want ik ben best tevreden (tot nu toe).
Ik krijg vreselijk de balen van grote, klantonvriendelijke bedrijven, zoals UPC. Ik begrijp best dat technische storingen onvermijdelijk zijn, hoe vervelend ook, maar zég niet dat je het vervelend vind, als je niet eens bereid bent de mediabox om te wisselen om in ieder geval iedere inspanning te doen om herhaling te voorkomen.
Tot zover mijn klaagzang over de klantonvriendelijkheid van UPC (en mijn teleurstelling over meer dan 100 uur verloren opnames).
Is er iemand die een suggestie heeft om de opnames terug te halen? Alle instellingen en geplande opnames staan nog in de mediabox, het lijkt me dus eerder dat de mediabox ze nog niet fysiek heeft gewist maar enkel "naar de prullenbak" heeft geplaatst, om het even visueel uit te drukken.
Alvast bedankt.
Gisteravond had ik ongeveer 80% van mijn mediabox gevuld met opnames. Vanmorgen wilde ik een opname bekijken en toen bleken al mijn opnames verdwenen te zijn! Ik heb gebeld met UPC en daar gaf men aan dat het geen veel voorkomend probleem is.
In eerste instantie vertelde de medewerkster dat er vannacht geen update was geweest, dus dat was het probleem niet. Ze ging even overleggen. Na enige minuten kwam ze terug aan de telefoon en was de mededeling het volgende:
Heel vervelend, niks aan te doen. Wellicht was een update vannacht de oorzaak geweest (...). Een monteur sturen kon, maar in het geval het niet aan de mediabox lag, kost me dat geld (blabla). De mediabox omruilen doen ze pas al het weer gebeurd. Ik heb gezegd dat ik ze nu de kans geef het probleem te verhelpen, en als het weer gebeurd ik overstap naar een ander alternatief om tv te kijken. Zonde, want ik ben best tevreden (tot nu toe).
Ik krijg vreselijk de balen van grote, klantonvriendelijke bedrijven, zoals UPC. Ik begrijp best dat technische storingen onvermijdelijk zijn, hoe vervelend ook, maar zég niet dat je het vervelend vind, als je niet eens bereid bent de mediabox om te wisselen om in ieder geval iedere inspanning te doen om herhaling te voorkomen.
Tot zover mijn klaagzang over de klantonvriendelijkheid van UPC (en mijn teleurstelling over meer dan 100 uur verloren opnames).
Is er iemand die een suggestie heeft om de opnames terug te halen? Alle instellingen en geplande opnames staan nog in de mediabox, het lijkt me dus eerder dat de mediabox ze nog niet fysiek heeft gewist maar enkel "naar de prullenbak" heeft geplaatst, om het even visueel uit te drukken.
Alvast bedankt.