A
Anonymous
Curtains geinstalleerd onder Windows XP waarvan alle updates ed. bijgewerkt waren, Norton AV en ZoneAlarm verwijderd. Maar wat ik ook deed de firewall wilde niet installeren. Verder zitten er zoveel instellingen in dat Norton En ZoneAlarm Pro makkelijker te installeren zijn ondanks dat de laatste niet Nederlandstalig is. Gelukkig liet Curtains zich wel weer verwijderen en snel beide andere programma's weer terug gezet, alles is nu weer "stealth" dichtgetimmerd en zo houd ik het graag.
Bovendien is de hele geschiedenis, cookies e.d. van explorer zonder enige kennisgeving verwijderd, voor mij geen probleem maar ik vind dat niet zo horen.
Heel belangrijk maak eerst een backup, ik heb deze niet nodig gehad maar een vriend wel. :cry:
Bovendien is de hele geschiedenis, cookies e.d. van explorer zonder enige kennisgeving verwijderd, voor mij geen probleem maar ik vind dat niet zo horen.
Heel belangrijk maak eerst een backup, ik heb deze niet nodig gehad maar een vriend wel. :cry: