Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb 5 email adressen (Alles-in-1 Plus). Ik wil mail anders organiseren. Als ik één adres verwijder, kan ik dan aansluitend datzelfde adres als alias toevoegen? Kan ik ook omgekeerd van een alias aansluitend een email adres maken?
Je kunt het beter even via een webcare medewerker navragen of laten doen door hen. Het zou kunnen dat een adres of alias eerst enige tijd in quarantaine komt te staan als je hem zelf verwijderd hebt.
Zie hier om te zien hoe je contact met webcare kunt opnemen via dit forum.(Jelle is hier vaak actief)
Ik zou ook een webcare of helpdesk medewerker vragen wat de regels zijn. Als Ziggo direct een opgeheven adres weer uitgeeft lopen ze het risico dat gebeurd wat in dit artikel beschreven wordt.
Als een medewerker de omzetting handmatig doet, weet men dat de alias weer bij de oude eigenaar terug komt. Maar het kan ook best zijn dat het systeem per opgeheven e-mail adres onthoud bij welk ziggo account het ooit hoorde en dat account wel probleemloos oude adressen kan activeren.