• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Algemene vragen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter searcher
  • Startdatum Startdatum
S

searcher

Als je een VIP aanbieding heb gehad kun je dan na de 6 mnd nog programma's opnemen?
Bij de algemene paketten had je als extra optie DVR maar dat zie ik nu niet meer.

Als je op je IPAD de tv gids bekijkt en bijvoorbeeld ook films kun je dit beschermen zonder dat de kids ineens allerlei films gaan bekijken.

Als ik via de horizon het thuisnetwerk,bestaand aan klik dan zie ik later bij mijn media onder apparaten geen enkele pc. ( internet en telefonie via Thomson router/modem )
Klopt dat ? of is dit alleen zichtbaar voor een NAS of HD of media player?
 
searcher zei:
Als je een VIP aanbieding heb gehad kun je dan na de 6 mnd nog programma's opnemen?
Bij de algemene paketten had je als extra optie DVR maar dat zie ik nu niet meer.

Als je op je IPAD de tv gids bekijkt en bijvoorbeeld ook films kun je dit beschermen zonder dat de kids ineens allerlei films gaan bekijken.

Als ik via de horizon het thuisnetwerk,bestaand aan klik dan zie ik later bij mijn media onder apparaten geen enkele pc. ( internet en telefonie via Thomson router/modem )
Klopt dat ? of is dit alleen zichtbaar voor een NAS of HD of media player?

Je naam is searcher dus dan zou je verwachten dat je dit wel zou kunnen vinden op het forum, maar goed.

1. Ja, Horizon is gewoon een DVR. DVR is niet een pakket, het is gewoon de hardware die je hebt.
2. Je kunt op horizon.tv leeftijdsgrenzen instellen.
3. Als je PC's DLNA ondersteunen en je hebt je PC's ingesteld dat ze media mogen delen met het thuisnetwerk (bijvoorbeeld via Windows Media Player) zou de Horizon dit moeten kunnen zien.
 
@ Knurk,

Dank je
De naam is inderdaad searcher en ik vind heel wat soms ook niet :D
HD had me verteld dat DVR zou vervallen en dat snapte ik al niet.
 
Terug
Bovenaan