S
searcher
Als je een VIP aanbieding heb gehad kun je dan na de 6 mnd nog programma's opnemen?
Bij de algemene paketten had je als extra optie DVR maar dat zie ik nu niet meer.
Als je op je IPAD de tv gids bekijkt en bijvoorbeeld ook films kun je dit beschermen zonder dat de kids ineens allerlei films gaan bekijken.
Als ik via de horizon het thuisnetwerk,bestaand aan klik dan zie ik later bij mijn media onder apparaten geen enkele pc. ( internet en telefonie via Thomson router/modem )
Klopt dat ? of is dit alleen zichtbaar voor een NAS of HD of media player?
Bij de algemene paketten had je als extra optie DVR maar dat zie ik nu niet meer.
Als je op je IPAD de tv gids bekijkt en bijvoorbeeld ook films kun je dit beschermen zonder dat de kids ineens allerlei films gaan bekijken.
Als ik via de horizon het thuisnetwerk,bestaand aan klik dan zie ik later bij mijn media onder apparaten geen enkele pc. ( internet en telefonie via Thomson router/modem )
Klopt dat ? of is dit alleen zichtbaar voor een NAS of HD of media player?
