• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Algemene storing Nederland1, 2, 3

Hier op Nederland 3 ook geen geluid en op de overige NPO zenders ook storingen en / of slecht geluid. Ik kijk niet via UPC trouwens dus het lijkt een storing bij de NPO.
 
Yup en niet alleen bij UPC is dat momenteel het geval.

Op Nederland 3 SD werkt het hier wel overigens.
 
Ah, nadeel als je simulcast test. Kun je niet ff terug naar sd.
 
Terug
Bovenaan