Johnny54
Moderator
- Berichten
- 19.594
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Indien je een storing, of geen signaal hebt en je vermoed / weet dat het een regionale/landelijke storing kan je dat hier melden.
Voor prive storingen kan je een nieuw topic openen.
Deel 1 van dit topic: https://ziggoforum.nl/topics/24725/
Deel 2 van dit topic: https://ziggoforum.nl/topics/30232/
Deel 3 van dit topic: https://ziggoforum.nl/topics/35552/
Voor prive storingen kan je een nieuw topic openen.
Deel 1 van dit topic: https://ziggoforum.nl/topics/24725/
Deel 2 van dit topic: https://ziggoforum.nl/topics/30232/
Deel 3 van dit topic: https://ziggoforum.nl/topics/35552/
Laatst bewerkt:

met problemen met internet?