• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Algehele storing

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Lide
  • Startdatum Startdatum
L

Lide

Wij hebben nu voor de zoveelste keer een algehele storting, waarbij er daadwerkelijk geen enkel signaal naar binnen komt. Geen analoge tv, geen digitale tv, geen internet en geen telefoon. De vorige keren is steeds gebleken dat het problemen ergens buiten lag, volgens mij in die verdeelkastjes die op straat staan. Het had iets met de filters te maken, als ik me goed herinner.

Probleem is dat het verhelpen van dit probleem heel lang moet duren blijkbaar. Vorige keer heeft het bijna 3 weken geduurd. Ook omdat ze niet wisten wat het was. Nu lijkt me dat duidelijk, maar mogen we nog een week wachten op een monteur.

Is dit nu een bekend probleem wat vaker voorkomt? En is het normaal dat UPC zich een ruime week verschaft om eens een keer langs te komen :-\
 
Niemand ervaring met de normale "reactietijd" van UPC, althans of het normaal is dat UPC pas na een week een keer komt kijken? :-\
 
Bij algehele storing is het vaak binn paar uur opgelost, moet dan wel wijk/straat storing zijn, als jij bijvoorbeeld de eenigste kan het wel wat langer duren.
 
Wij zijn de enige. Dat was de vorige keren ook zo. en dat het niet binnen een paar uur is opgelost, vind ik ook nog acceptabel, maar om het bij voorbaat 7 dagen verder te schuiven, vind ik wel heel gortig. De vraag wordt langzamerhand wat in Nijmegen een redelijk alternatief is voor UPC
 
Lide zei:
Wij zijn de enige. Dat was de vorige keren ook zo. en dat het niet binnen een paar uur is opgelost, vind ik ook nog acceptabel, maar om het bij voorbaat 7 dagen verder te schuiven, vind ik wel heel gortig. De vraag wordt langzamerhand wat in Nijmegen een redelijk alternatief is voor UPC

Dat het sneller moet is zeker zo, 7dagen is dan idd veels telang.
 
Het beste kan je contact opnemen (pm sturen) met Jordy-UPC of anders een Twitter bericht sturen naar UPC.
 
Ik zou het via de chat doen. Mijn ervaring is dat ze snel zijn en veel dingen
ter plekke kunnen en ook mogen doen.
 
Terug
Bovenaan