L
Lide
Wij hebben nu voor de zoveelste keer een algehele storting, waarbij er daadwerkelijk geen enkel signaal naar binnen komt. Geen analoge tv, geen digitale tv, geen internet en geen telefoon. De vorige keren is steeds gebleken dat het problemen ergens buiten lag, volgens mij in die verdeelkastjes die op straat staan. Het had iets met de filters te maken, als ik me goed herinner.
Probleem is dat het verhelpen van dit probleem heel lang moet duren blijkbaar. Vorige keer heeft het bijna 3 weken geduurd. Ook omdat ze niet wisten wat het was. Nu lijkt me dat duidelijk, maar mogen we nog een week wachten op een monteur.
Is dit nu een bekend probleem wat vaker voorkomt? En is het normaal dat UPC zich een ruime week verschaft om eens een keer langs te komen
Probleem is dat het verhelpen van dit probleem heel lang moet duren blijkbaar. Vorige keer heeft het bijna 3 weken geduurd. Ook omdat ze niet wisten wat het was. Nu lijkt me dat duidelijk, maar mogen we nog een week wachten op een monteur.
Is dit nu een bekend probleem wat vaker voorkomt? En is het normaal dat UPC zich een ruime week verschaft om eens een keer langs te komen
