J
Jeronimo33
Al sinds zeker 3 weken, doet Uitzending gemist het niet meer. Er wordt het volgende aangegeven:
"Service onderbroken. Onze excuses, door een storing is deze service momenteel niet beschikbaar. ijk op upc.nl of neem contact op met de klantenservice etc."
Op de site van UPC staat echter geen storing vermeld en in het geldverslindende bellen met de klantenservice heb ik ook niet zo'n zin meer.
De testpagina (999) geeft aan dat alles in orde is.
Wie weet hoe ik nu verder moet? Dit duurt echt al te lang....
"Service onderbroken. Onze excuses, door een storing is deze service momenteel niet beschikbaar. ijk op upc.nl of neem contact op met de klantenservice etc."
Op de site van UPC staat echter geen storing vermeld en in het geldverslindende bellen met de klantenservice heb ik ook niet zo'n zin meer.
De testpagina (999) geeft aan dat alles in orde is.
Wie weet hoe ik nu verder moet? Dit duurt echt al te lang....
