• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Al weken geen MGM

Berichten
921
Ik heb al weken geen MGM meer...

Hebben anderen dit probleem ook? Hebben jullie al contact gehad met de HD?
 
Oja, en natuurlijk zoals bij vele (Zie ander topic) BBC 3 & 4 op zwart.

Verder zag ik net dat VH1 Classic ook op zwart staat...
 
ook ik heb geen MGM al meerdere keren gebeld en gemaild maar geen oplossing :9
 
waterstof zei:
Ik heb al weken geen MGM meer...

Hebben anderen dit probleem ook? Hebben jullie al contact gehad met de HD?

Oorzaak hiervan is vgl de helpdesk dat MGM op een zgn randfrequentie uitzendt, dit schijnt nogal storingsgevoeling te zijn. vgl de helpdesk zijn ze momenteel in gesprek met MGM om te kijken wat er aan te doen is.
 
wat heeft mgm daar mee te maken. licht aan upc op welke freq ze dat heruitzenden.
 
rene45 zei:
wat heeft mgm daar mee te maken. licht aan upc op welke freq ze dat heruitzenden.

Voordat UPC het signaal van MGM uit de lucht plukt zal het toch uitgezonden moeten worden, lijkt mij, UPC zorgt voor de doorgifte, niet voor het uitzenden van MGM of om het even welke zender, dus zo raar lijkt me het antwoord van UPC niet
 
Allemaal leuk en aardig zo een randfrequentie, maar met mijn motorola heb ik hier nooit last van gehad. Of zijn ze van frequentie gewijzigd zomaar ineens. Lijkt me dan toch weer dat baggerbakkie van een Thompson te zijn...of niet?
Ben ook maar een nitwit op frequentiegebied :laugh: ;D
 
ja upc vangt het signaal op via schotel,( en dat is 11 of 12 ghz) en dan wordt door upc op een ander feq uitgezonden,( uhf) en ook nog in een andere norm. dus heeft het uitzend stadion er niks mee te maken.
 
LawOfTheStraw zei:
Allemaal leuk en aardig zo een randfrequentie, maar met mijn motorola heb ik hier nooit last van gehad. Of zijn ze van frequentie gewijzigd zomaar ineens. Lijkt me dan toch weer dat baggerbakkie van een Thompson te zijn...of niet?
Ben ook maar een nitwit op frequentiegebied :laugh: ;D
Het heeft *niks* te maken met de nieuwe mediabox. De ontvangst bij UPC is niet goed (vanwege de eerdergenoemde reden), dus de doorgifte gaat dan ook niet goed.

Ik ga hier verder geen technische details over posten, dat laat ik verder aan jullie fantasie over. ;)
 
Terug
Bovenaan