- Berichten
- 921
Ik heb al weken geen MGM meer...
Hebben anderen dit probleem ook? Hebben jullie al contact gehad met de HD?
Hebben anderen dit probleem ook? Hebben jullie al contact gehad met de HD?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waterstof zei:Ik heb al weken geen MGM meer...
Hebben anderen dit probleem ook? Hebben jullie al contact gehad met de HD?
rene45 zei:wat heeft mgm daar mee te maken. licht aan upc op welke freq ze dat heruitzenden.

rene45 zei:wat heeft mgm daar mee te maken. licht aan upc op welke freq ze dat heruitzenden.
Het heeft *niks* te maken met de nieuwe mediabox. De ontvangst bij UPC is niet goed (vanwege de eerdergenoemde reden), dus de doorgifte gaat dan ook niet goed.LawOfTheStraw zei:Allemaal leuk en aardig zo een randfrequentie, maar met mijn motorola heb ik hier nooit last van gehad. Of zijn ze van frequentie gewijzigd zomaar ineens. Lijkt me dan toch weer dat baggerbakkie van een Thompson te zijn...of niet?
Ben ook maar een nitwit op frequentiegebied :laugh:![]()
