J
Jesa
29 september zijn wij ten onrechte te vroeg afgesloten van telefonie. Zie berichten bij het betreffende forum. We hebben nog wel internet, maar onze emailadressen van @home zijn sinds die datum gedeactiveerd. Volgens de helpdesk zou het allemaal moeten werken (de email dan). Wachtwoord heb ik op advies van de klantenservice gewijzigd met nieuw klantnummer op de homepage etc. etc. Niets helpt. Het lijkt erop dat we internet ontvangen vanaf een oud systeem waarbij onze email en telefoon afgesloten is. Het is een vermoeden maar in het kader van de overgang van oude naar nieuwe systemen en de enkele keer dat ik teruggebeld ben door de klantenservice lijkt me daar het probleem te liggen. Zucht.....