P
PeterE
Sinds 12 november heb ik een Alles in één plus abonnement.
Mijn telefoon werkt nog steeds niet. Ik heb al diverse malen gebeld en op Zaterdag 3 Januari 2008 een klachtenformulier ingevuld . De symptomen zijn dat ik geen beltoon krijg, het lampje van 'TEL 1' blijft knipperen, ook als de haak erop ligt. Ik kan zo nu en dan helemaal niet gebeld worden. De beller krijgt dan een in-gesprek toon. Andere keren gaat de telefoon wel over maar bij het opnemen hoor je dan niets. De andere kant hoort de telefoon dan nog gewoon overgaan. Bij ophangen gaat na enkele seconden dan de telefoon weer rinkelen. Ik heb het modem diverse keren ge-reset met bij het opstarten de telefoon eruit (op aanraden van een helpdeskmedewerker) en ook er in. Ik heb een andere telefoon die via KPN goed werkt geprobeerd met hetzelfde resultaat. Een ander kabeltje tussen de telefoon en het modem geprobeerd. Ik heb al eens gehoord dat het ERROR team eraan heeft gewerkt. Maar geen terugkoppeling en ook geen resultaat. Ik heb gehoord van de helpdeskmedewerkers dat er iets fout was met de boeking en dat ik maar tot na Kerstmis moest wachten. Na 3 Januari, heb ik verder niets meer gehoord, hoe is nu de stand? Ik hoor helemaal niets meer van Ziggo na het berichtje dat er "Zo snel mogelijk contact wordt opgenomen"...... Is er misschien iemand in dit forum met een antwoord?
Mijn telefoon werkt nog steeds niet. Ik heb al diverse malen gebeld en op Zaterdag 3 Januari 2008 een klachtenformulier ingevuld . De symptomen zijn dat ik geen beltoon krijg, het lampje van 'TEL 1' blijft knipperen, ook als de haak erop ligt. Ik kan zo nu en dan helemaal niet gebeld worden. De beller krijgt dan een in-gesprek toon. Andere keren gaat de telefoon wel over maar bij het opnemen hoor je dan niets. De andere kant hoort de telefoon dan nog gewoon overgaan. Bij ophangen gaat na enkele seconden dan de telefoon weer rinkelen. Ik heb het modem diverse keren ge-reset met bij het opstarten de telefoon eruit (op aanraden van een helpdeskmedewerker) en ook er in. Ik heb een andere telefoon die via KPN goed werkt geprobeerd met hetzelfde resultaat. Een ander kabeltje tussen de telefoon en het modem geprobeerd. Ik heb al eens gehoord dat het ERROR team eraan heeft gewerkt. Maar geen terugkoppeling en ook geen resultaat. Ik heb gehoord van de helpdeskmedewerkers dat er iets fout was met de boeking en dat ik maar tot na Kerstmis moest wachten. Na 3 Januari, heb ik verder niets meer gehoord, hoe is nu de stand? Ik hoor helemaal niets meer van Ziggo na het berichtje dat er "Zo snel mogelijk contact wordt opgenomen"...... Is er misschien iemand in dit forum met een antwoord?
