R
Ricardo37
Heb gisteren 18-12-11 op rtl8hd om 22:30uur Micheal Buble opgenomen. Vandaag willen wij het terug kijken,maar nu is heel de harde schijf leeg
Hoe kan dit en krijg ik mijn opnames nog ooit terug?
Heeft iemand dit al eerder gehad? Of zou de harde schijf kapot zijn?
Graag advies
Gr Richard
Hoe kan dit en krijg ik mijn opnames nog ooit terug?Heeft iemand dit al eerder gehad? Of zou de harde schijf kapot zijn?
Graag advies

Gr Richard