• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Al mijn opnames kwijt !!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ricardo37
  • Startdatum Startdatum
R

Ricardo37

Heb gisteren 18-12-11 op rtl8hd om 22:30uur Micheal Buble opgenomen. Vandaag willen wij het terug kijken,maar nu is heel de harde schijf leeg :embarassed: Hoe kan dit en krijg ik mijn opnames nog ooit terug?
Heeft iemand dit al eerder gehad? Of zou de harde schijf kapot zijn?

Graag advies ;)

Gr Richard
 
Misschien heeft UPC op afstand de schijf geformatteerd?
Doen ze op verzoek bij klanten met problemen.
Misschien, door een tikfoutje?, per ongeluk jouw schijf gewist?

Ben bang dat je de opname niet meer terugkrijgt.
 
Had dit laatst ook eens. Maar na het volledig aan- en uitzetten van de box was alles wonderwel weer terug!
 
Hebben we ook wel eens gehad.
UPC kon niet achterhalen hoe het kwam......

Een paar weken daarna begaf de decoder het
 
luukmlgn zei:
Had dit laatst ook eens. Maar na het volledig aan- en uitzetten van de box was alles wonderwel weer terug!

Glorfindel76 zei:
Hebben we ook wel eens gehad.
UPC kon niet achterhalen hoe het kwam......

Een paar weken daarna begaf de decoder het

Dat heb ik ook al een paar keer gehad de afgelopen 6 maanden, en na uit- en weer aanzetten (stroom eraf dus) doet hij het weer.
En gisteravond stond hij opeens vast met een vreemd beeld op de TV dat ik nog niet eerder had gezien bij een decoder van UPC, namelijk een verticaal zwart/wit gestreept beeld.
Na opnieuw (zucht...) opstarten doet hij het nu weer.

Ik vermoed dat ook deze decoder (Philips DCR8111) het binnenkort gaat begeven.
Deze is 6 maanden oud, de decoder hiervoor (Cisco 8485) heeft het 8 maanden volgehouden.
Het is allemaal rotzooi die UPC bij een abo levert...
 
Ricardo37 zei:
Heb gisteren 18-12-11 op rtl8hd om 22:30uur Micheal Buble opgenomen. Vandaag willen wij het terug kijken,maar nu is heel de harde schijf leeg :embarassed: Hoe kan dit en krijg ik mijn opnames nog ooit terug?
Heeft iemand dit al eerder gehad? Of zou de harde schijf kapot zijn?

Graag advies ;)

Gr Richard




Vanmorgen monteur geweest.

Die heeft aansluiting gemeten en die was natuurlijk goed. Tuner kapot.

Nieuwe tuner uit auto gehaald en aangesloten. Tijdens zenders zoeken pats voeding kapot.

Zo ook bij nummer 2 en 3.

Dus nu gaan ze vanaf Upc een "nieuwe" opsturen.

Fijne tuners die cisco hd-dvr :'(
 
Drie voedingen achter elkaar? Is de 230 V WCD waar de zaak op zit aangesloten gecontroleerd.
 
Zou eens andere stopkontakt gebruiken, want als er 3 voedingen ineens gelijk kapot zijn/gaan zou er best eens piekspanningen op kunnen staan, wat net iets teveel voor de mediaboxen is.
 
Ricardo37 zei:
Vanmorgen monteur geweest.
Tijdens zenders zoeken pats voeding kapot.
Zo ook bij nummer 2 en 3.

Ging er na die 2e opgeblazen voeding bij die monteur dan ook geen lampje branden..?
 
Terug
Bovenaan