M
midd0355
In augustus 2007 heb ik de HDTV-box ontvangen en sindsdien wordt er op mijn rekening van UPC de mediabox DVR en HDTV-box maandelijks in rekening gebracht. Ook blijven zij maar de extra channel pakketten in rekening brengen, welke standaard in het HD pakket zit. De activatiekosten heb ik gelijk via de site teruggevraagd, maar ook die heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik heb hier al 5 keer voor gebeld en kreeg telkens te horen dat een en ander op de volgende factuur verholpen zou zijn en het teveel betaalde gerestitueerd zou worden. Als een van de UPC medewerkers dit leest, neem dan s.v.p. kontakt met mij op zodat wij dit eens een keer kunnen oplossen.