• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Al maanden teveel producten in rekening gebracht!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter midd0355
  • Startdatum Startdatum
M

midd0355

In augustus 2007 heb ik de HDTV-box ontvangen en sindsdien wordt er op mijn rekening van UPC de mediabox DVR en HDTV-box maandelijks in rekening gebracht. Ook blijven zij maar de extra channel pakketten in rekening brengen, welke standaard in het HD pakket zit. De activatiekosten heb ik gelijk via de site teruggevraagd, maar ook die heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik heb hier al 5 keer voor gebeld en kreeg telkens te horen dat een en ander op de volgende factuur verholpen zou zijn en het teveel betaalde gerestitueerd zou worden. Als een van de UPC medewerkers dit leest, neem dan s.v.p. kontakt met mij op zodat wij dit eens een keer kunnen oplossen.
 
Activatiekosten voor het HDTV pakket kunnen niet teruggevraagd worden. Verder vind ik het een beetje onduidelijk wat er nou exact gebeurd is. Mediabox omgeruild? heb je nog alle 2 de boxen?
 
midd0355 zei:
Als een van de UPC medewerkers dit leest, neem dan s.v.p. kontakt met mij op zodat wij dit eens een keer kunnen oplossen.

Klinkt inderdaad niet goed. Zou je mij een berichtje willen sturen met je gegevens zodat we na kunnen kijken wat er mis gaat?
 
Terug
Bovenaan