• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Al iemand met een Pace HD box?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Stumper
  • Startdatum Startdatum
S

Stumper

Ben benieuwd wanneer UPC de nieuwe mediabox zonder DVR gaat uitleveren.
 
Stumper zei:
Ben benieuwd wanneer UPC de nieuwe mediabox zonder DVR gaat uitleveren.
Volgense mij is die van Philips en al geruime tijd beschikbaar.

https://ziggoforum.nl/topics/34166/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
DieHardNL zei:
Volgense mij is die van Philips en al geruime tijd beschikbaar.

https://ziggoforum.nl/topics/34166/
Zoals je in deze tabel kan zien is de Philips (Pace) HD Mediabox al erg oud...

Bovenstaande tabel staat in de FAQ.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goede vraag van de topicstarter Stumper, zit ook met smart te wachten op de Pace HD box omdat ik veel HDCP problemen heb met de Philips LCD TV die ik nu gebruik. Als het goed is, is de chipset van de PACE HD box nieuwer en zouden de problemen niet meer op mogen treden.

Ik heb zojuist de vraag ook uitgezet bij webcare. Mocht ik een reactie ontvangen die relevant is om te posten zal ik het laten weten (voor zover webcare dit niet zelf post in het betreffende topic)
 
Terug
Bovenaan