R
rugbuk
Het nieuwe cisco modem van Ziggo heeft een slecht bereik over Wifi.
Heeft iemand al eens externe antennes op dit modem uitgeprobeerd en zo ja wat was het resultaat
Gr
Willem
Heeft iemand al eens externe antennes op dit modem uitgeprobeerd en zo ja wat was het resultaat
Gr
Willem