• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Al eens externe antennes gemonteerd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rugbuk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rugbuk

Het nieuwe cisco modem van Ziggo heeft een slecht bereik over Wifi.
Heeft iemand al eens externe antennes op dit modem uitgeprobeerd en zo ja wat was het resultaat

Gr

Willem
 
En wat heb je zelf al opgezocht?!?

Als je kijkt zijn er geen extra aansluitmogelijkheden voor antenne's.
Je zult hem dus open moeten maken, dat zul je niet zo snel tegen gaan komen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan