Al een maand problemen met verbinding in 7326. Meerdere keren per dag valt het signaal weg.
Soms branden alle lampjes op het modem nog soms zie je dat het modem opnieuw probeert verbinding te maken. Al meerdere keren monteur bij gehad. Signaal is dan elke keer ok.
Enige remedie blijkt te zijn coax uit modem, stroom eraf. Stroom erop en coax weer terugschroeven. Zelfs mijn kinderen kunnen het al.
De monteurs vertrekken met de melding 'Netwerk storing' Zo ook vanmorgen. De buren hebben echter ook UPC en die hebben nooit problemen. (ook vandaag niet, meerdere keren gechecked)
Ik wil een snelle verbinding maar mijn vrouw wil een betrouwbare verbinding en een werkende telefoon. BEn onderhand bang dat ik de strijd ga verliezen.
Wat is wijsheid?
Soms branden alle lampjes op het modem nog soms zie je dat het modem opnieuw probeert verbinding te maken. Al meerdere keren monteur bij gehad. Signaal is dan elke keer ok.
Enige remedie blijkt te zijn coax uit modem, stroom eraf. Stroom erop en coax weer terugschroeven. Zelfs mijn kinderen kunnen het al.
De monteurs vertrekken met de melding 'Netwerk storing' Zo ook vanmorgen. De buren hebben echter ook UPC en die hebben nooit problemen. (ook vandaag niet, meerdere keren gechecked)
Ik wil een snelle verbinding maar mijn vrouw wil een betrouwbare verbinding en een werkende telefoon. BEn onderhand bang dat ik de strijd ga verliezen.
Wat is wijsheid?