• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Al een maand problemen met verbinding in 7326

Berichten
5
Al een maand problemen met verbinding in 7326. Meerdere keren per dag valt het signaal weg.
Soms branden alle lampjes op het modem nog soms zie je dat het modem opnieuw probeert verbinding te maken. Al meerdere keren monteur bij gehad. Signaal is dan elke keer ok.

Enige remedie blijkt te zijn coax uit modem, stroom eraf. Stroom erop en coax weer terugschroeven. Zelfs mijn kinderen kunnen het al.

De monteurs vertrekken met de melding 'Netwerk storing' Zo ook vanmorgen. De buren hebben echter ook UPC en die hebben nooit problemen. (ook vandaag niet, meerdere keren gechecked)

Ik wil een snelle verbinding maar mijn vrouw wil een betrouwbare verbinding en een werkende telefoon. BEn onderhand bang dat ik de strijd ga verliezen.

Wat is wijsheid?
 
Toch ben ik zelf wel benieuwd naar de signaal waardes

te zien via 192.168.100.1

post het dan hier neer
 
Terug
Bovenaan