Van der meer
Forum Gebruiker
- Berichten
- 6
Goedemiddag allen, hierbij een probleem waar ik moedeloos van wordt. Ik heb al sinds 15 februari geen telefoonverbinding meer.
Eerst een andere telefoon aangesloten die zeker werkte en toen deed da aansluiting het nog niet.
vervolgens Ziggo gebeld en na de hele boel doorgelopen te hebben kwam de telefonist tot de conclusie dat er een monteur langs moest komen.
2 maart kwam er een monteur, deze heeft alles doorgemeten en gecontroleerd en ook een eigen telefoon van hun geprobeerd, deze werkte niet.
de monteur gaf aan dat wij niet stonden aangemeld bij een externe telefooncentrale en dat hij deze moest aanmelden.
Hij belde ter plaatse met een collega van de bewuste afdeling en gaf na dit gesprek aan dat het nog ongeveer anderhalf uur zou duren en dat de telefoon dan weer zou werken.
Tot op vandaag doet mijn telefoon het nog steeds niet! Ik ben nu een maand onderweg.
dus zojuist maar weer gebeld via de mobiel met Ziggo. Na een lange wachttijd en het wederom uitleggen aan een medewerker die het niet begreep (ook niet na overleg met zijn teamleider) zei hij mij door te verbinden met de afdeling die over de centrale ging.
in plaats van dat ik werd doorverbonden werd de verbinding verbroken. Inmiddels was ik een half uur verder.
Weer opnieuw bellen dan maar en zwaar gefrustreerd. Nu kreeg ik een dame aan de telefoon die zo op de visafslag kon werken.
Volgens haar moest er maar weer een monteur langskomen, toen ik aangaf dat dit geen zin had en dat er een link met de centrale gemaakt moest worden werd er op zeer onvriendelijke toon gemeld “u wilt toch een oplossing of niet!” Ik gaf aan dat zij het niet begreep en dat opnieuw een monteur langssturen geen oplossing was, er was al door een monteur geconstateerd dat het probleem niet bij mij lag immers.
Met een verschrikkelijke snauw gaf zij aan: ok meneer ik snap het dus niet, fijne dag verder en vervolgens gooide zij de hoorn erop....
lang leve de ziggo-service, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ziggo laat de klant gewoon in de kou staan middels niet capabele medewerkers die ook nog extreem onbeleefd zijn.
ik denk dat ik de vaste telefoon maar lekker laat zitten. In mei loopt mijn contract af, dan stap ik wel over naar een andere provider.
Zolang geen telefoon, er dan ook nog zoveel tijd mee bezig zijn en een grote mond toe als toetje, werkelijk ongehoord!!!!
Eerst een andere telefoon aangesloten die zeker werkte en toen deed da aansluiting het nog niet.
vervolgens Ziggo gebeld en na de hele boel doorgelopen te hebben kwam de telefonist tot de conclusie dat er een monteur langs moest komen.
2 maart kwam er een monteur, deze heeft alles doorgemeten en gecontroleerd en ook een eigen telefoon van hun geprobeerd, deze werkte niet.
de monteur gaf aan dat wij niet stonden aangemeld bij een externe telefooncentrale en dat hij deze moest aanmelden.
Hij belde ter plaatse met een collega van de bewuste afdeling en gaf na dit gesprek aan dat het nog ongeveer anderhalf uur zou duren en dat de telefoon dan weer zou werken.
Tot op vandaag doet mijn telefoon het nog steeds niet! Ik ben nu een maand onderweg.
dus zojuist maar weer gebeld via de mobiel met Ziggo. Na een lange wachttijd en het wederom uitleggen aan een medewerker die het niet begreep (ook niet na overleg met zijn teamleider) zei hij mij door te verbinden met de afdeling die over de centrale ging.
in plaats van dat ik werd doorverbonden werd de verbinding verbroken. Inmiddels was ik een half uur verder.
Weer opnieuw bellen dan maar en zwaar gefrustreerd. Nu kreeg ik een dame aan de telefoon die zo op de visafslag kon werken.
Volgens haar moest er maar weer een monteur langskomen, toen ik aangaf dat dit geen zin had en dat er een link met de centrale gemaakt moest worden werd er op zeer onvriendelijke toon gemeld “u wilt toch een oplossing of niet!” Ik gaf aan dat zij het niet begreep en dat opnieuw een monteur langssturen geen oplossing was, er was al door een monteur geconstateerd dat het probleem niet bij mij lag immers.
Met een verschrikkelijke snauw gaf zij aan: ok meneer ik snap het dus niet, fijne dag verder en vervolgens gooide zij de hoorn erop....
lang leve de ziggo-service, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ziggo laat de klant gewoon in de kou staan middels niet capabele medewerkers die ook nog extreem onbeleefd zijn.
ik denk dat ik de vaste telefoon maar lekker laat zitten. In mei loopt mijn contract af, dan stap ik wel over naar een andere provider.
Zolang geen telefoon, er dan ook nog zoveel tijd mee bezig zijn en een grote mond toe als toetje, werkelijk ongehoord!!!!