• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Al een maand geen telefoon....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Roos88
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Roos88

Ik ben ten einde raad en ontiegelijk boos! Wellicht heeft hier iemand tips of suggesties?
Wij waren altijd al klant bij Ziggo wat betreft ons internet en kabel. Geen klachten. In december hebben we aangegeven het pakket uit te willen breiden met telefonie. We hadden bij KPN een geheim nummer en gaven aan dat te willen meenemen. Geen probleem zei Ziggo. Helaas helaas, het bleek dat ons telefoonnummer weer zichtbaar was, met alle overlast van dien. Gemeld bij Ziggo, en die zouden ons een nieuw geheim nummer verschaffen, op hun kosten. Maanden gingen voorbij, maar er gebeurde niets. Uren met hun helpdesk gebeld, maar er gebeurde niets. Verhalen over fouten van collega´s, van orders in systemen die fout waren maar die er niet uitgehaald konden worden, ik werd er stapelgek van.

Op 1 april jl. merkte ik dat onze telefoon het gewoon niet meer deed. Mobiel met Ziggo gebeld: ja, dat klopt, we zijn er nu mee bezig om alles in orde te maken. 8 april heeft u weer telefoon. Het is nu 28 april en nog steeds hebben wij geen telefoon...Gevolg: torenhoge mobiele telefoonrekeningen, en gigantische irritatie en gevoel van machteloosheid.

Ik heb al brieven gestuurd met klachten, zowel per post als email, maar er komt geen reactie. Mijn vader, die uiteraard een vaste lijn heeft, belt geregeld voor ons om te informeren naar de stand van zaken. Vandaag weer een poging gedaan, maar de persoon aan de andere kant kon niets zeggen over de stand van zaken. Dit is toch niet normaal? We zitten gewoon vast. Ik vind het ongelofelijk hoe er met je om wordt gegaan bij Ziggo. Wij betalen toch net zo goed ons abonnement als elke andere klant?
 
Wellicht heeft hier iemand tips of suggesties?

Heb je bij je bestelling vermeld dat het nummer niet in de gids moest, dat het een geheim nummer moest worden?
 
Uiteraard hebben wij dat erbij vermeldt, daar hebben we ook een bevestiging op gekregen.
 
Ziggo schriftelijk (aangetekend) in gebreke stellen en contract per direct ontbinden.
 
En stond het ook op de schriftelijke bevestiging? Nou ja, in ieder geval heel vervelend dan, zoiets oplossen ligt toch gecompliceerder, zeker als er nog een bestelling in staat die eerst afgerond moet worden voordat er een nieuwe wijziging bij kan.
Wat betreft
torenhoge mobiele telefoonrekeningen
kan je schriftelijke restitutie vragen als je aantoonbaar maakt dat je meer dan €10,- kwijt bent aan mobiele kosten door het bellen naar Ziggo met je mobiele telefoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan