• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

al die kabels weggooien?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Eef1967
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Eef1967

Ik heb een enorme tas met kabels van alles nog wat, ook van de nieuwe installatie van de Horizon box zijn zwarte kabels over.
Weggooien? Wat denken jullie.
Alles werkt en voorlopig verander ik niets.
 
Weggooien kan altijd nog........ gewoon een tijdje bewaren t.z.t. vraagt iemand in je kenniskring om een kabel en dan kan je die er mee blij maken :wink: .....p.s. die dubbele post van je .....geen probleem van maken hoor.....soms wel handig voor een snelle reactie :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan