G
Geronimo
Hallo,
Sinds 13 oktober heb ik geen internet meer omdat Chello blijkbaar gebruik is gaan maken van een of andere verkeerde IP-reeks. Mijn IP-adres begint met 89, en dat zou problemen geven.
In eerste instantie vertelde de helpdesk mij dat mijn hele regio (Tilburg/Eindhoven) er last van zou hebben, vervolgens zou het alleen aan mijn modem liggen en nou zeggen ze dat er veel meer mensen last van hebben. Het meest frustrerende van alles is dat niemand mij informatie kan geven over de storing, en wanneer mijn internet weer werkt. Die hele helpdesk is gewoon een grote muur waar je niet doorheen komt.
Weet iemand iets over het probleem van die IP-reeks?
Overigens ben ik voornemens om mijn abonnement na ruim 6 jaar op te zeggen, mede door een ander probleem wat Chello niet op een normale manier kan oplossen.
Sinds 13 oktober heb ik geen internet meer omdat Chello blijkbaar gebruik is gaan maken van een of andere verkeerde IP-reeks. Mijn IP-adres begint met 89, en dat zou problemen geven.
In eerste instantie vertelde de helpdesk mij dat mijn hele regio (Tilburg/Eindhoven) er last van zou hebben, vervolgens zou het alleen aan mijn modem liggen en nou zeggen ze dat er veel meer mensen last van hebben. Het meest frustrerende van alles is dat niemand mij informatie kan geven over de storing, en wanneer mijn internet weer werkt. Die hele helpdesk is gewoon een grote muur waar je niet doorheen komt.

Overigens ben ik voornemens om mijn abonnement na ruim 6 jaar op te zeggen, mede door een ander probleem wat Chello niet op een normale manier kan oplossen.