Y
Yoda747
Hallo,
Ik heb sinds dat ik Internet en bellen heb genomen van UPC last van een wegvallende verbinding.
Dit probleem loopt al vanaf 1-4-2011.
Inmiddels zijn er bij mij al 6 monteurs over de vloer geweest.
Wat is er al gedaan:
F-connector vervangen.
AOP kastje er tussen gezet.
Modem vervangen.
Beschadiging was gemeten door 3de netwerkmonteur enkele meters vanaf aansluitpunt in huis.
De grond voor de deur is opengemaakt en er is een koppelstuk gezet op de plek waar een kleine beschadiging zat.
De laatste monteur vroeg of ik mijn pc direct op het modem wilde aansluiten om de waardes op te vragen.
Deze waardes bleken niet in orde te zijn, een versterker is toen vervangen en toen zagen de waardes er heel anders uit.
De monteur was nog maar net weg en mijn modem viel weer uit, bij inloggen op mijn modem bleken de waardes weer niet goed te zijn.
Dit probleem is er dus steeds met die wisselende waardes, ik heb buiten het feit dat mijn modem reset ook erg veel last van package-lost.
Ik hoop dat ze het probleem boven water krijgen maar ik ben bang dat dit probleem zo lastig is dat er maar een ding overblijf en dat is dat ik terug moet gaan naar een provider met ADSL.
Iemand misschien nog een idee? bedankt alvast voor het meedenken.
Modem: EPC3212
Downstream Channels Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -15.5 dBmV 29.1 dB
Channel 2: -15.7 dBmV 29.4 dB
Channel 3: -16.0 dBmV 29.2 dB
Channel 4: -16.1 dBmV 29.1 dB
Channel 5: -15.2 dBmV 30.2 dB
Channel 6: -14.7 dBmV 30.7 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB
________________________________________
Upstream Channels Power Level:
Channel 1: 58.2 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
Ik heb sinds dat ik Internet en bellen heb genomen van UPC last van een wegvallende verbinding.
Dit probleem loopt al vanaf 1-4-2011.
Inmiddels zijn er bij mij al 6 monteurs over de vloer geweest.
Wat is er al gedaan:
F-connector vervangen.
AOP kastje er tussen gezet.
Modem vervangen.
Beschadiging was gemeten door 3de netwerkmonteur enkele meters vanaf aansluitpunt in huis.
De grond voor de deur is opengemaakt en er is een koppelstuk gezet op de plek waar een kleine beschadiging zat.
De laatste monteur vroeg of ik mijn pc direct op het modem wilde aansluiten om de waardes op te vragen.
Deze waardes bleken niet in orde te zijn, een versterker is toen vervangen en toen zagen de waardes er heel anders uit.
De monteur was nog maar net weg en mijn modem viel weer uit, bij inloggen op mijn modem bleken de waardes weer niet goed te zijn.
Dit probleem is er dus steeds met die wisselende waardes, ik heb buiten het feit dat mijn modem reset ook erg veel last van package-lost.
Ik hoop dat ze het probleem boven water krijgen maar ik ben bang dat dit probleem zo lastig is dat er maar een ding overblijf en dat is dat ik terug moet gaan naar een provider met ADSL.
Iemand misschien nog een idee? bedankt alvast voor het meedenken.
Modem: EPC3212
Downstream Channels Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -15.5 dBmV 29.1 dB
Channel 2: -15.7 dBmV 29.4 dB
Channel 3: -16.0 dBmV 29.2 dB
Channel 4: -16.1 dBmV 29.1 dB
Channel 5: -15.2 dBmV 30.2 dB
Channel 6: -14.7 dBmV 30.7 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB
________________________________________
Upstream Channels Power Level:
Channel 1: 58.2 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV