al 6 modems in 3 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mrrveenman

Sinds mijn verhuizing heb ik in mijn nieuwe huis nu al 6 modems versleten. Allemaal gingen ze stuk, symptomen zijn steeds trager internet, automatisch herstarten van de modem en dat duurt zo'n 2-3 weken en dan is het modem stuk. Al 3 monteurs gehad van Ziggo die van elkaar zeggen dat de ene het niet goed heeft aangesloten (lekker professioneel)
Ziggo doet het af van ja kan gebeuren en geeft mij maar steeds een nieuw modem.

Wat kan ik hier nu nog mee. De dienstverlening is gewoon slecht.
 
Weinig denk ik. Bij Ziggo kun je per maand opzeggen, dus je bent zo bij een andere provider.
Als het echt aan de modems heeft gelegen, heb je wel pech gehad.
Er zijn genoeg mensen die nooit problemen met hun modems hebben gehad. Dus ik ben toch bang dat het overstappen of er mee leven is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan