• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Al 6 maanden verkeerde facturen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kleintjebier
  • Startdatum Startdatum
K

kleintjebier

Ik heb net voor het EK mijn abonnement veranderd naar HD TV. Ik had dus 6/1.5 MB internet, Digitale TV met uitbreiding en gratis onbeperkt bellen naar vaste nummers, Film1/Sport1. Ik had dit pakket(behalve Film1/Sport1) al heel lang en voor een mooi prijsje. Het HD pakket koste ongeveer 21 EURO, en volgens de site van UPC zat daar ook Film1/Sport1 kanaal bij. 1 week later kreeg ik in de gaten dat Film1/Sport1 er helemaal niet bij zat, dus heb ik gelijk die HD afgebeld en Film1/Sport1 opgezegd. Vanaf dat moment ging het dus helemaal mis. Ik heb sinds Juni ongeveer 100 EURO teveel gefactureerd gekregen. Ik bel elke maand op om aan te geven wat er allemaal mis is. Ik wil dus gewoon m'n oude pakket weer terug, maar dat gaat niet meer omdat dat pakket er niet meer is. Nu heb ik bijna de moed opgegeven en het 3 halen, 2 betalen pakket genomen. Ik krijg op de volgende factuur het teveel betaalde geld terug(volgens hun berekening). Ik heb alle facturen uitgeprint en het tevens in een Excel sheet bijgehouden wat er verkeerd en goed is.

Ik ben er dus bijna klaar mee!!!!

Groet,
Erik >:(
 
Terug
Bovenaan