• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Al 3 dagen geen internet en telefoon. 2012 / haarlem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter zeemonl
  • Startdatum Startdatum
Z

zeemonl

Vrijdagochtend ineens geen internet meer. Telefoon ook dood. Upstream knippert.
Maandag komt een monteur.....zucht.
 
Nou, is toch lekker snel? Oké, in het weekend geen diensten is wel balen, maar de monteur komt toch nog de eerstvolgende werkdag. Stel je voor dat je een week moet wachten...
 
2014 ook al telkens problemen... sinds maandagochtend 1100 geen telefoon & internet meer.. UPC telefonisch ook net bereikbaar... lekker...
 
Terug
Bovenaan