D
Driac
Al 20 dagen (sinds 1 juli) geen internet en telefonie. Al 2 keer een monteur over de vloer gehad, 1e keer een nieuwe outlet gemonteerd en een nieuw modem, 2e keer een nieuwe modem en de nodige vervangingen in de wijk-kast. Modem wil niet online komen. Lijnmetingen zijn (volgens de 2e monteur) allemaal goed. Digitale TV en on-demand doen het prima.
Dinsdag had ik een 3e afspraak voor een monteur, die belde om te zeggen dat de lijnmetingen goed zijn en hij het verhaal zou escaleren naar netwerkbeheer....
En ondertussen nog niks...
Dinsdag had ik een 3e afspraak voor een monteur, die belde om te zeggen dat de lijnmetingen goed zijn en hij het verhaal zou escaleren naar netwerkbeheer....
En ondertussen nog niks...

