Ziggo bepaalt zelf de contracten en SLA's met onderaannemers, en kan dus ook bepalen dat dergelijke "storingen" binnen bijv. 2 uur opgelost moeten worden. Maar daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan. Ziggo heeft daar dus ALLE invloed op, maar heeft er blijkbaar niet zoveel voor over om hun eigen fouten te herstellen.Verder is Ziggo afhankelijk van andere bedrijven en hun planning m.b.t. monteurs en heeft daar dus niet veel invloed op.
Omdat de buren niet afgesloten worden, maar hij, moet hij een duurder abonnement afsluiten? :roll:Je kunt kiezen voor een heel snelle service door een zakelijk abo te nemen. Maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan zoals je al zegt. Die de afnemer moet betalen. Voor niks gaat de zon op.
Wil je dat Ziggo de consumenten abo's duurder gaat maken om een snellere service te kunnen leveren ?
We zijn al voor de 2de keer afgesloten i.p.v. de buren.
We moeten weer 5! dagen wachten voordat ziggo hun eigen fout kan oplossen. Is dat normaal ? Wat kan je doen ? :cry:
Het oplossen van "storingen" door Ziggo zelf veroorzaakt valt niet onder service, maar zou vanzelfsprekend moeten zijn.Je kunt kiezen voor een heel snelle service door een zakelijk abo te nemen.
Maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan zoals je al zegt. Die de afnemer moet betalen. Voor niks gaat de zon op.
Wil je dat Ziggo de consumenten abo's duurder gaat maken om een snellere service te kunnen leveren ?