• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

al 2 weken geen internet en tv

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pinnig
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pinnig

hoi dit wil ik toch wel even kwijt wij zitten al zolang we kabel tv hebben en daarna internet aangesloten bij casema toen werd het Ziggo en we hebben nooit problemen gehad
nu is er hier 1tje in huis op zich zelf gaan wonen dus die wilde ook ziggo klant worden want hier gaat het ook goed. dus vorige week zaterdag kwam alles binnen bij hem jippie alles aansluiten tv kijken en intenet........:oops: niet dus
gebeld met storingdienst het spijt ons meneer maar het probleem zit in de hoofdaansluiting moet monteur voor komen afspraak was vandaag 3 oktober eerder kon niet.tussen 8 uur en 13 uur komt monteur meneer.oke dat moet dan maar dus heel de ochtend thuis gezeten en wat denk je monteur komt niet opdagen:no: dus weer maar gebeld nu krijg ik een vergoeding en nu komen ze volgende week woensdag 12 oktober eerder kan niet meneer:evil: ja dan kunde heel kwaad reageren aan de telefoon maar schiette ook weer niks mee op.ze blijven bij stand punt volgende wek woensdag dus nog 1,5 week geen tv en internet.ja en als het nu niet aan de hoofdleiding zou liggen dan stapte ik acuut over naar een ander dus nog 1 kans voor ziggo.dat het maar snel volgende week mag zijn
 
<flauwe mode>
dit forum is voor ziggo gebruikers
jouw verhaal gaat over een (nog) niet ziggo gebruiker
</flauwe mode>

tsja verder kun je alleen maar afwachten
sterkte daarmee
 
@Pinnig:

Het consequent gebruiken van hoofdletters en leestekens maakt je verhaal een heel stuk leesbaarder (en dus begrijpbaarder).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan