D
dnjs
Heb al 2 maanden itv-150 melding als ik Interactieve Televisie (humax 5100c) van Ziggo wil starten. Eerst even afgewacht, er waren hier steeds werkzaamheden. Maar daarna nog steeds niet....Gebeld met Ziggo, mogelijk lag het aan mijn oude modem, nieuwe gekregen (Cisco EPC3928AD), alles werkt (behalve dan dat mijn internet nu dagelijks wegvalt (niet mijn wifi, maar de Wan verbinding!), wat ik daarvoor nooit had), behalve Interactieve Televisie.
Eergisteren werd ik door de klantenservice gebeld, probleem zou opgelost zijn met een update voor de humax, die wordt morgen klaargezet. Nog steeds (2 dagen later) niet binnen, en nog steeds niet. Net gebeld, netjes te woord gestaan, maar uiteindelijk : sorry kunnen we nu niets aan doen, moet onderzocht worden.....
Leuk dat ik nu wifispots aanbied voor Ziggo, maar eigenlijk ben ik er op achteruit gegaan(wegvallende internetverbinding).
Ziggo enig idee wat nu te doen om dit of opgelost of gecompenseerd te krijgen?
Eergisteren werd ik door de klantenservice gebeld, probleem zou opgelost zijn met een update voor de humax, die wordt morgen klaargezet. Nog steeds (2 dagen later) niet binnen, en nog steeds niet. Net gebeld, netjes te woord gestaan, maar uiteindelijk : sorry kunnen we nu niets aan doen, moet onderzocht worden.....
Leuk dat ik nu wifispots aanbied voor Ziggo, maar eigenlijk ben ik er op achteruit gegaan(wegvallende internetverbinding).
Ziggo enig idee wat nu te doen om dit of opgelost of gecompenseerd te krijgen?