V
vossi
Ik heb ongeveer een maand of 2 van mijn internetverbinding via @home mogen genieten, tot deze er op 3 mei mee ophield. Nieuwe modem gekregen, maar het probleem nog steeds niet opgelost. 2 weken geleden zei de helpdesk dat het toch echt aan mijn computer moest liggen, dus heb ik maar een nieuwe gekocht. U raad het al, hij doet het nog steeds niet. Volgens de helpdesk moest het dan aan windows versie liggen, die ik had overgenomen van mijn oude pc. Nieuwe windows er op, maar hij doet het nog steeds niet. Via mijn laptop heb ik trouwens ook geen verbinding.
Het rare is, dat de computer van mijn moeder (die ook bij @home zit) het wel doet bij mij thuis, maar mijn laptop+pc niet bij mijn moeder. Zelfs als ik de computernaam hetzelfde maak als mijn moeders pc en alles reset/opnieuw opstart, doet hij het nog niet. Alles is hetzelfde, behalve het toegewezen ip-adres. De computer+laptop werken prima op een ADSL verbinding bij een kameraad van me.
Gelukkig kwam mijn modem bij het opnieuw opstarten laatst een keer niet verder dan knipperend 'online' lampje, dus gelijk de helpdesk gebeld en toen wilden ze in een keer wel een monteur sturen. Helaas ben ik al meer dan 100 euro aan belkosten kwijt en 2 maand verder, dus veel vertrouwen heb ik er niet meer in.
Het rare is, dat de computer van mijn moeder (die ook bij @home zit) het wel doet bij mij thuis, maar mijn laptop+pc niet bij mijn moeder. Zelfs als ik de computernaam hetzelfde maak als mijn moeders pc en alles reset/opnieuw opstart, doet hij het nog niet. Alles is hetzelfde, behalve het toegewezen ip-adres. De computer+laptop werken prima op een ADSL verbinding bij een kameraad van me.
Gelukkig kwam mijn modem bij het opnieuw opstarten laatst een keer niet verder dan knipperend 'online' lampje, dus gelijk de helpdesk gebeld en toen wilden ze in een keer wel een monteur sturen. Helaas ben ik al meer dan 100 euro aan belkosten kwijt en 2 maand verder, dus veel vertrouwen heb ik er niet meer in.

